dantiney
%Europe/Berlin %625 %2007, 15:00
Beste mensen,
Ik heb via dit forum een goed scriptje gevonden voor fullscreen vanuit flash. Nu maakt die hem wel fullscreen, maar nog net niet! Boven en onder zie ik nog een balk, ook onder de onderste balk staat mijn start balk nog. Ik zou het graag zo willen hebben dat het beeld helemaal gevuld is zodat ik naderhand zelf sluit knopjes in mijn flash pagina kan maken. Ik heb alles afgezocht, maar nog geen oplossing gevonden.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Het script wat in de head staat is het volgende:
<script type="text/javascript">
function fsPopup(url, winName) {
winprops = 'height='+screen.height+',width='+screen.width+',t op=0,left=0,scrollbars=no';
win = window.open(url, winName, winprops)
if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) {
win.window.focus();
}
}
</script>
Het linkje wat op mijn flash button staat is:
on(press){
getURL("javascript:fsPopup('default3.asp','myPopUp')")
}
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Danny
Ik heb via dit forum een goed scriptje gevonden voor fullscreen vanuit flash. Nu maakt die hem wel fullscreen, maar nog net niet! Boven en onder zie ik nog een balk, ook onder de onderste balk staat mijn start balk nog. Ik zou het graag zo willen hebben dat het beeld helemaal gevuld is zodat ik naderhand zelf sluit knopjes in mijn flash pagina kan maken. Ik heb alles afgezocht, maar nog geen oplossing gevonden.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Het script wat in de head staat is het volgende:
<script type="text/javascript">
function fsPopup(url, winName) {
winprops = 'height='+screen.height+',width='+screen.width+',t op=0,left=0,scrollbars=no';
win = window.open(url, winName, winprops)
if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) {
win.window.focus();
}
}
</script>
Het linkje wat op mijn flash button staat is:
on(press){
getURL("javascript:fsPopup('default3.asp','myPopUp')")
}
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes Danny