Volledige versie bekijken : A bedtime murder-Animatie
Cloen
%Europe/Berlin %041 %2007, 00:59
Hey allemaal,
Ik ben voor school bezig geweest met een animatie.
Het gaat over monsters die onder je bed leven... eh ... goed ik denk dat je 't filmpje maar gewoon even moet bekijken...
Ik zit er over te denken om er muziek/geluid onder te zetten maar omdat dat nogal wat kb's opslurpt heb ik dat nu nog maar niet gedaan.
Klik Hier! (http://www.paintboy.nl/animatie.php)
wat vinden we ervan ?
Wytzeaaa
%Europe/Berlin %410 %2007, 09:50
Je tekenstijl is erg kwl, maar je filmpje is meer een verzameling dia's. Ik denk dat dat vooral komt de vele fade's to black die er in zitten, probeer dat mss eens heel erg te minderen?
b-here
%Europe/Berlin %463 %2007, 11:07
Vind de tekentstijl die je hebt erg cool, de animatie is ook leuk maar vind het iets te langzaam allemaal. Mag wel net wat vlotter gaan, maar het kan natuurlijk ook aan deze computer liggen, zit op school nu.
Net nog even je port bekeken: 2,6,8 echt coole figuurtjes!
fleasy
%Europe/Berlin %525 %2007, 12:37
Het filmplje is vet, de fade-ins en outs zijn storend, en de fps is te laag ( tja, of je moet er een preloader in plaatsten ). In een zin alle plusjes en minnetjes gezegt. Overigens is de fps op je hele site laag... Preloader mss?
Cloen
%Europe/Berlin %688 %2007, 16:31
bedankt allemaal :)
de fade ins en outs. tja, ik vind 't zelf wel leuk, maar het haalt inderdaad wel de snelheid uit het filmpje! dus daar ga ik misschien nog wel wat aan doen. Misschien de helft eruit gooien?
Fleasy:
De framerate is opzich niet heel hoog, dat is waar, maar als het traag loopt denk ik niet dat het aan het filmpje ligt want die is nog geen 50 kb, dan lijkt een preloader me overbodig, en de rest van de animaties op de site hebben hoge framerates en nog veel lagere bestandsgrotes. Dus ik weet niet of het dan aan mijn site ligt of aan jou internetverbinding o.i.d, maar over het algemeen heb ik op andere computers nooit last van een lage fps.
Flashingback
%Europe/Berlin %867 %2007, 20:49
Leuk filmpje maar ik mis geluid. Wat screams een spannend achtergrond deuntje zouden al heel wat kunnen doen.
brrr
%Europe/Berlin %924 %2007, 22:11
ben het eens met wat hierboven reeds gezegd is.
nog een opmerking miss: probeer iets te doen aan die lichteffecten,
de schijn die de tv werpt op die jongen en dan de tv zelf (net een een prisma die eruit komt of zo)
mooi getekend anders! ook de pagina waar ie op staat!
groeten en succes!
(ook doorbreekt die titel op het boek een beetje de rest van je stijl, miss iets anders zoeken?)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.