Volledige versie bekijken : [ Fixed ] Freaking Site (sry als dit al gevraagd is)
Ea.Z
%Europe/Berlin %626 %2005, 16:01
wat ik erg mis sinds de vorige flashfocus: DE FREAKING SITE!
het kan zijn dat dit hier al gevallen is, maar ik vond nix in de zoeksectie,dus wou ik het hier nog maar eens navragen...
komt die der nog ? of zijn er redens waarom die er niet meer zou moeten zijn?
Roenes
%Europe/Berlin %643 %2005, 16:26
Volgens mij is het de bedoeling dat al dit soort dingen in de loop van de tijd weer allemaal terugkomen. Maar aangezien het systeem van de grond af aan wordt opgebouwd, kan het misschien even duren voordat het er weer is. Ik weet niet precies wat de hoogste prioriteit op dit moment heeft. Wellicht kan Jorim dit vertellen? :)
Jorim
%Europe/Berlin %683 %2005, 17:24
FlashFocus is op zoek naar mensen die een (nieuw) CMS willen ontwikkelen (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=1777). In die 'vacature' staan weinig details, maar dat gaat o.a. om de Flashfocus gallery (http://www.flashfocus.nl/gallery/) en die wordt natuurlijk gekoppeld aan de Freaking Site, dus dat laat nog wel even op zich wachten.
Maar ik vond dat venstertje ook altijd wel de moeite waard, dus zal ik eens gaan kijken naar de mogelijkheden om op de HOME een tijdelijke Freaking Site blok te plaatsen. Ik beloof niks, maar ik zal eens kijken of dat relatief simpel mogelijks. Prioriteit is laag btw ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %743 %2005, 18:50
lol, da was geen request ofzo, kvroeg me gewoon af of da rechthoekje er weer zou komen.. da was meestal mijn eerste aandachtstrekker ;)
bedankt om er eens voor te zien btw:D
Jorim
%Europe/Berlin %749 %2005, 18:58
Juist omdat het een aandachtstrekker is ga ik er naar kijken :D
Ea.Z
%Europe/Berlin %668 %2005, 17:02
HIJ IS ER!!!!
thx he:D
Flashgirl
%Europe/Berlin %676 %2005, 17:13
Nu nog even de tijd vinden om een aantal nieuwe Freaking Sites te gaan ontdekken op internet voor jullie ;) ...
Op de vorige site konden members zelf Freaking Sites toevoegen, maar dat is nu voorlopig nog niet mogelijk. Wel kun je nog steeds een mailtje sturen aan "gallery op flashfocus punt nl" met 'verzoeknummers' (en mocht je niets horen, drop mij dan even een PM via het forum, want het kan zijn dat dat adres nog niet helemaal goed werkt en we hem dus niet hebben ontvangen).
Ea.Z
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:57
dan eens ff al die favoriete weer gaan kopieren ;):p
Ea.Z
%Europe/Berlin %998 %2006, 00:57
kwil nie muggenziften maar de freaking site staat toch al meer dan een maand op dezelfde... is het nie de bedoeling dat minstens om de 2-3 weken een andere zou staan?
:# sry dak het zo vraag maar kvind het eigenlijk jammer...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.