PDA

Volledige versie bekijken : Prizee--geld winnen met Flashgames

Bowlingmar
%Europe/Berlin %891 %2005, 22:24
*link verwijderd*

Echt "cool" is de site zeker niet...maar je kan er wel geld verdienen met zeer eenvoudige Flashgames te spelen. Heb zelf al cadeaus ontvangen :D en heb nu zo'n 19 euro :p
Btw, die refer=...is gewoon maar omwille van deze reden: moest je op dit adres registreren en spelen, dan heb ik er een beetje baat bij.

Dauntless
%Europe/Berlin %924 %2005, 23:11
Btw, die refer=...is gewoon maar omwille van deze reden: moest je op dit adres registreren en spelen, dan heb ik er een beetje baat bij.
Dat is nu júist de slechte rede ;). Dan kan iedereen hier zijn kingsOfChaoz link hier posten en dan maar dat iedereen er op gaat klikken...?

Bowlingmar
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:25
Maar aan een soldaatje heb ik nix :p en heeft trouwens NIX met Flash te maken...Deze games zijn volledig in flash gemaakt.
Bekijk het dus zo: ik kan even goed www.prizee.com hier zetten omdat het leuke flashgames zijn. Maar zet er de ?refer...achter omdat het zo eventueel nog een beetje voordeel kan hebben voor mij....
Maar van mijn mag je alles aanpassen hoor en die refer der af halen. Dan nog past mijn thread in dit onderwerp.

peres
%Europe/Berlin %938 %2005, 23:31
Ik snap het niet helemaal. wat doet die refer nou?

Bowlingmar
%Europe/Berlin %945 %2005, 23:41
Voor jouw maakt het eigelijk nix uit.
Maar : jij schrijft je in en na een paar dagen win je een euro, dan krijg ik ook 25 cent extra. Als je die refer weglaat krijg ik dat niet. That's it...dus als je de link doorgeeft naar anderen, doe je dat best steeds met een refer naar jezelf. Als je dan zo'n 100 mensen onder jou hebt staan is dat "easy money" ;) en moet je zelf nog amper spelen om aan geld te geraken :p

Dauntless
%Europe/Berlin %970 %2005, 00:18
Voor jouw maakt het eigelijk nix uit.
Maar : jij schrijft je in en na een paar dagen win je een euro, dan krijg ik ook 25 cent extra. Als je die refer weglaat krijg ik dat niet. That's it...dus als je de link doorgeeft naar anderen, doe je dat best steeds met een refer naar jezelf. Als je dan zo'n 100 mensen onder jou hebt staan is dat "easy money" ;) en moet je zelf nog amper spelen om aan geld te geraken :p
Welja, dat is dus het principe achter al die dingen... Voor elke keer dat iemand op een link klikt krijg ik 10 cent, dus dan maar overal en aan iedereen die link gaan geven... Dat wordt bezien als spam ;)

eendjuh88
%Europe/Berlin %606 %2006, 15:33
op deze site kan je geld sparen voor maxpacks te kopen voor prizee
*link verwijderd*

site is ook wel in het frans maar is vrij simpel, jezelf registreren,
bar downloaden en laten lopen op je pc en je eigen referer zo veel mogelijk doorgeven :D

alexju
%Europe/Berlin %610 %2006, 15:39
Omg nog 1 :S

Dauntless
%Europe/Berlin %611 %2006, 15:40
Genoeg met dat refereren hier. Links verwijderd en topic op slot.