Volledige versie bekijken : ILoveVix - Om er iets aan te hebben...
Ea.Z
%Europe/Berlin %731 %2005, 18:33
hoi,
ben ier weer eens met een sitecheck...
deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin, toen we nog samen waren, en toen wou ik hem ier ook nie posten, aangezien het gewoon een site was voor mijn vriendin, zonder speciale reden, maar nu heeft ze me laten vallen, en staat die site daar maar...
Nu heb ik besloten om hem hier te posten om nog eens wat kritiek te krijgen om er dan toch maar ervaring aan over te houden, aangezien er anders niet veel nut meer in die site zit.
Als je wat wil posten in het Gastenboek, geen probleem, (maar hou het positief voor mij he ;))
ehm.. ja.. nog een iets...
KL!K (http://www.IloveVix.info)
//edit: ohja, de achtergrond is dus niet door mij gemaakt... Kwou da er zeker bij zeggen, voordat ik er positieve reactie over krijg... De rest is alles van eigen hand
Charlez
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
Mooie achtergrond ;)
Euhm ja, eigenlijk wel sjiek maar te weinig animatie (vind ik persoonlijk) en de kleurenkeuze van je preloader vind ik ook nie zo geslaagd...
Buttons zijn ook een beetje klassiek...
Tjah, mooie achtergrond wel, diegene die hem gemaakt heeft : Chapeau!
o1-jasper
%Europe/Berlin %849 %2005, 21:23
IK vind je site egt vet mooi gemaakt,
ook knap van dat gastenboek enzo!!
(voor de meeste zal het wel ene eitje zijn omd at te maken maa rik vind t knap:P)
Nog veel sterkte trouwes met vix enzo.. Je komt er hopelijk wel weer bevonop;)
noStyleDesign
%Europe/Berlin %931 %2005, 23:20
TOP SITE ! echt mooi en hip
Ea.Z
%Europe/Berlin %773 %2005, 19:33
thx voor de reacties
@Jasper: een gastenboek maken is eiglijk nie meer zo moeilijk... kzal er eens een tutorial voor schrijven, kun je er lekker ook een maken ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %641 %2005, 16:23
120 views.. 4 posts.. da kan nie veel goe betekenen...
Mitch
%Europe/Berlin %663 %2005, 16:54
Mijn comment heb je al gehoord :) Ziet er goed en kleurrijk aan maar probeer is van die verfvlekken erin te verwerken, je weet wat ik bedoel ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %997 %2005, 00:55
hehe, thx Mitch, maar ik hou het voor 'gedaan' in beide betekenissen.. :p
kwou gewoon nog eens zien wat er nie zo goe aan was... en wat wel goed was..
thx:D
Flashingback
%Europe/Berlin %004 %2005, 01:06
mjah kvind de achtergrond echt goed maar de interface zelf iets minder
Ea.Z
%Europe/Berlin %008 %2005, 01:12
mjah kvind de achtergrond echt goed maar de interface zelf iets minder
kun je dat mss wa verduidelijken? zodak der iets aan heb? te saai? nie overzichtelijk? je zegt het maar...
Flashingback
%Europe/Berlin %020 %2005, 01:29
Ik vind het nogal weinig samengang hebben. Naar mijn gevoel zijn de tekstkaders en het menu nogal slecht geplaatst
xaio
%Europe/Berlin %613 %2005, 15:43
Eigenlijk is het een perfecte site. Alleen de donkerblauwen tinten verstoren het geheel vind ik. Zonder die tinten vormt het een beter geheel en daardoor krijg je ook een stukkie professionaliteit. Dit alles is natuurlijk maar een mening.
Daarnaast vind ik het jammer dat je zulke rechthoekige vormen gebruikt in een website met veel ronde vormen. Misschien dat je de volgende keer daar iets mee kunt.
Dan nog iets erg persoonlijks, qua kleurgebruik is het erg bond. Ik hou er altijd van om maximaal maar 1 kleur te gebruiken, waarbij ik wit, zwart niet meetel.
object
%Europe/Berlin %779 %2005, 19:43
Wou net zeggen ; beestige achtergrond...voor de rest...gewoon siteje, properkes,...niet mis...
krush
%Europe/Berlin %798 %2005, 20:09
die achtergrond is vetjes, site is standaard flash zoals object ook al zegde.
btw van wie is die achtergrond?
digitalnrg
%Europe/Berlin %815 %2005, 20:34
haha is dat je vriendin rechts onderin ? onder de roze easteregg driehoek
Cowerd
%Europe/Berlin %955 %2005, 23:56
Mooie site!
en wat mitch zei..
verfvlekken:)
Ea.Z
%Europe/Berlin %062 %2005, 02:30
haha is dat je vriendin rechts onderin ? onder de roze easteregg driehoek
ja zo is het
achtergrond heeft een vriend me eens doorgestuurd... kzou bijgod nie weten wie da gemaakt heeft...
ja, site is erg standaard... en idd, nu iemand mij erop wijst, is het eiglijk wel jammer voor die rechthoeken, op die 'bolle' achtergrond... heb je wel gelijk in...
die verfvlekken zijn idd een waarheid.. maar die site was al gemaakt voordat Mitch me zei hoe dat zat, en toen zag ik het nie meer zitten om opnieuw te beginnen...
maar hoe de zaken nu staan (relatie gericht dan) zou ik het wel overwegen om opnieuw te beginnen... :D kzal dan ook eens haar gebruiken al achtergrond.. zelf eens wa Firework-en (kan geen photoshop :p) dat blauw vind ik eiglijk wel nog passen... en wat verschillende kleuren op die site vind ik zo slecht niet... jullie hebben die vorige nie gezien.. (die was echt een ramp) :p dus kvind dat 'bond' niet zo slecht... maar daz iets persoonlijk he
thx voor alle replies :D:D
PredatorNL
%Europe/Berlin %396 %2005, 10:31
Die achtergrond kan ik me nog herinneren van DIT forum ruim een jaar geleden.
Ik weet niet meer precies wie het was, maar er was toen een heel topic over iemand die op deze "buik" een "blad" texure had geplakt met photoshop.
Deze foto kwam toen van een website die high res pictures verkoopt (weet niet welke)
Misschien dat iemand dit topic nog kan vinden, dan weten we allen waar deze foto te halen is.
loriox
%Europe/Berlin %381 %2007, 09:09
ik ben heeeel benieuwd naar deze site; hij bestaat al niet meer online, maar is hij nog te bekijken????
best lang geleden dat dit is gepost maar ja; niet geschoten is altijd mis!
Jan
%Europe/Berlin %571 %2007, 13:43
Vix is nu samen met mij. Ik ben voor haar een nieuw site aan het maken. Nog even geduld.
best lang geleden dat dit is gepost maar ja; niet geschoten is altijd mis!
Je zegt het... 2.5 jaar oud!
Jan
radem205
%Europe/Berlin %654 %2007, 15:42
Volgens mij is dat deze:
http://ilovevix.2eezee.com/Welter/wwwRoot/Basic1/ilovevix/ILoveVix.swf
vector monkey
%Europe/Berlin %720 %2007, 17:17
2,5 jaar lijkt me een beetje te lang geleden om nog op te reageren.
slotje dus.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.