Volledige versie bekijken : Beertjes
MA2R
%Europe/Berlin %589 %2005, 15:08
Ik zat laatst een beetje te surfen op het net en kwam aan bij een paar tut's om zelf
characters te schetsen dus ben een beetje begonne met beertjes te maken..
nu heb ik de beste 2 overgetroken in flash en ik wil ff weten wat jullie er van vinden..
ook nog ff een vraag: waar kan ik beter met gradients werken in flash of Illustrator?
http://img397.imageshack.us/img397/2397/beer8ud.png
alvast bedankt..
Flashingback
%Europe/Berlin %661 %2005, 16:52
wel ik had graag comentaar gegeven over je beertjes maar ze zijn er precies neit :D
Mitch
%Europe/Berlin %664 %2005, 16:57
Gradients zijn uiteraard beter in illu :p maar je kan daar ook echt goed mee werken in flash. Maak maar is van een gradient vlek een mc, dus dat je een donkere vlek hebt en daar omheen transparant. Hier maak je weer een mc van. Dan maak je van een deel van die beer een mask en zet je die mc gradients erop.
ninetynine
%Europe/Berlin %666 %2005, 16:59
Gradients zijn uiteraard beter in illu :p maar je kan daar ook echt goed mee werken in flash. Maak maar is van een gradient vlek een mc, dus dat je een donkere vlek hebt en daar omheen transparant. Hier maak je weer een mc van. Dan maak je van een deel van die beer een mask en zet je die mc gradients erop.
nope ze zijn beter in Flash 8 :p :D
Advanced gradient control
Tighter control over gradients such as changing the focal point of a radial gradient and selecting from different overflow modes.
Je beertjes vind ik mooier geschetst dan overtrokken (schaduw)
ath92
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:46
leuk rood kruisje :)
ath92
%Europe/Berlin %700 %2005, 17:48
hmmmzzz. nou doet ie het wel.... vind hem nou niet geweldig, hij staat niet echt lekker; verder nog geen schaduw; maar verder kan het best nog wat worden, maar ik denk dat je nog even moet oefenen...
noStyleDesign
%Europe/Berlin %717 %2005, 18:12
ligt dat aan me pc of zien jullie ze ook niet
noStyleDesign
%Europe/Berlin %718 %2005, 18:14
ah, nu zie ikze :
ik weet niet of dit je eerste keer is. maar ik vind ze niet zo... het lijken meer zwarte mensen met een blanke buik.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.