PDA

Volledige versie bekijken : Meningen en ideëen over mijn site

Timeline
%Europe/Berlin %993 %2005, 00:50
Dag mensen,
Ben nou al een tijdje bezig met Flash, en moet zeggen dat ik het altijd een kl*te programma heb gevonden. Met de lessen was ik altijd als laatste klaar en ik begreep er helemaal niks van.

However.. dit is helemaal omgekeerd, want nu ik er een tijdje mee bezig ben vind ik het helemaal geweldig en begrijp ik een stuk meer! Zal er nog wel heel veel bij moeten leren ;)

Ben nu bezig aan mijn tweede Flash site. De eerst heel basic gehouden en niet te uitgebreid. Ben er alleen helemaal niet tevreden mee, omdat het té simpel is geworden (http://www.angelofmusic.nl/ ). Mijn tweede word een stuk uitgebreider en stuit dan ook tegen heel wat problemen op. Maargoed.. graag jullie meningen, ideëen en tips over mijn site waarmee ik nu bezig ben :) Alles is welkom, alvast bedankt.

-click- SITE UNDER CONSTRUCTION -click- (http://www.angelofmusic.nl/test/didotest.htm)

Stuf
%Europe/Berlin %108 %2005, 03:36
je site ziet er keurig uit hoor.. helemaal voor je eerste. Mijn eerste site was echt om te janken..

een paar puntjes..

Je framerate mag wat hoger.. ongeveer tussen de 25 & 30 is beter.. (waarom 12 standaard is in flash is me een raadsel.)
Je kleurgebruik mag iets uitgebreider..

Voor de rest ziet het er netjes uit!!

Keep going..
je komt er zeker..

Finesky
%Europe/Berlin %400 %2005, 10:36
Het doet me een beetje aan radio 538 denken met die bolletjes zo:)
Maar zeker niet slecht voor een tweede site!

Alleen tijdens de intro viel ik bijna in slaap...;)

ath92
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:44
voor een eerste site ziet het er idd goed uit, die van mij was slechter ;) maar in ieder geval, een minpuntje vind ik die effectjes met die kleuren op die foto's, die zijn bij mij erg storend als ik wat probeer te lezen, mja, verder cool hoor; keep on going :)

Mitch
%Europe/Berlin %407 %2005, 10:46
Die scroll is trouwens ook erg irritand, daar moet je even een beter script voor maken. Het is gewoon prettiger als je hem ingedrukt kan houden en dat ie dan naar beneden scrolt,

Larsvu
%Europe/Berlin %900 %2005, 22:37
Leuke site, goed kleurgebruik. Ik zou niet meer kleuren gebruiken, dan maak je het te druk. Het kleurenpalet wat je nu gebruikt zorgt voor rust.
Wat is wel zou veranderen is, zoals Hutman zei: die effecten op die fotos. Ze leiden je af wanneer je de tekst leest (nou moet ik zeggen dat door het meisje op de foto het zeker niet erg is om afgeleid te worden)... maar toch ;)