Volledige versie bekijken : active x element??
josko
%Europe/Berlin %766 %2005, 19:23
ik was een tijdje terug aan het surfen en toen kwam ik een site tegen waarbij er recht in eht beeld, voor het scherm een animatie werd afgespeeld. als ik scrolde dan bleef ie in het midden van me beeld. ik weet dat het een active x element was, maa rik wil dit script graag hebben maar aangezien het was voor ik ging proggen weet ik niet de taal, de site, of iets dergelijks.
mech7
%Europe/Berlin %845 %2005, 21:17
waarschijnelijk jsavascript die een divje bewweegt met flash wat afspeelt..
brossiekoppie
%Europe/Berlin %422 %2005, 11:09
Je hoeft hier geen activex voor te gebruiken, mech7 zei is js en flash ideaal om dit te bekomen. Je ziet het tegenwoordig op erg veel sites: reclames die in het midden van 't scherm blijven hangen, echt irritant!
josko
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:26
het hing neit in een venster ofzo... maah goed weet je een site waar dit op is? dan leen ik hun script even
flashfreak
%Europe/Berlin %917 %2005, 23:00
josko, ik denk dat onze vragensteller daar ook al aan gedagd zal hebben, trouwens, dat is stelen...
lijkt me het best met een divje..
josko
%Europe/Berlin %650 %2005, 16:36
als je het met javascript maakt moet je er altijd rekening mee houden dat het gekopieerd en aangepast kan worden. verder mag ik best een scriptje bekijken om de werking te anallyseren tog?
matzo
%Europe/Berlin %677 %2005, 17:15
josko, ik denk dat onze vragensteller daar ook al aan gedagd zal hebben, trouwens, dat is stelen...
lijkt me het best met een divje..
joske is de vragensteller.
josko
%Europe/Berlin %802 %2005, 20:15
ik denk dat ik het gevonden heb in een andere opic, zo ongeveer. het verschijnsel heet chromeless window, en word niet meer ondersteund.
http://flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=3071
met andere woorden, iedereen bedankt, maahik heb er waarshcijnlijk nu niet vele meer aan.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.