Volledige versie bekijken : Website check
Northy
%Europe/Berlin %748 %2005, 18:57
Zo
http://www.preventietechniek.nl
Plz jullie meningen.. kan ik mijn foutjes eruit halen.. thnx
ath92
%Europe/Berlin %759 %2005, 19:14
opzich geen fouten, maar het is ook niet echt geweldig, er zit namelijk bijna geen animatie in, verder is het ook een te klein lettertype, dat moet niet heeel veel groter maar wel iets.... maar verder geen minpunten hoor;) kan best wat worden alleen zo is het wat saai...
Mitch
%Europe/Berlin %760 %2005, 19:14
Je mag wel en achtergrondje gebruiken inplaats van dat zaaie grijs.
Northy
%Europe/Berlin %767 %2005, 19:24
aight ... ik zat ook al te denken aan zoeits.. er moet idd nog een goed achtergrondje in..
En idd .. iets meer beweging :) lijkt me ook wel wat.. ik ben alleen bang dat ik er teveel laat bewegen wat de usability door verslechter
igg alvast bedankt en keep up the comments
man§zat
%Europe/Berlin %787 %2005, 19:53
oer usability gesproken:
ik vind de plek van de submenu's niet echt een goede keuze. Ze zijn nu onderdeel van de header, terwijl de menubalk dat niet is. Das niet echt logisch.
En ik sluit me bij de rest aan: te kleine letters en beetje saai
billow99
%Europe/Berlin %299 %2005, 08:10
Ben het eens met de reacties hierboven. Het zit allemaal best leuk ine lkaar, maar waarom Flash gebruiken als je de mogelijkheden niet benut? Wat je nu hebt kun je ook prima in html maken en dan weet je zeker dat iedereen zonder Flash plug-in het ook kan zien. Ga eens stoeien met je rollovers en doe wat met de overgangen van de ene pagina naar de andere, daar is Flash perfect voor. En de opmerking over je submenu's klopt als een bus. Je oog gaat altijd van links naar rechts of van boven naar onder, dus laat je submenu's of eronder of ernaast verschijnen.
Veel succes,
billow99 ;)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.