Volledige versie bekijken : NEW Vector Portraits...
leggoz
%Europe/Berlin %875 %2007, 21:00
Yo!
Dit heb ik gemaakt voor de mensen van mij eerste stagebedrijf van dit jaar. Ik heb ze savonds laat thuis gemaakt, na de drukke stage dagen. Ik heb natuurlijk wel rekening met de personen in kwestie gehouden, dus wat ze wel en niet tof zouden vinden, en wat een beetje bij ze past qua vormgeving. Verder gewoon vrij mee omgegaan. Het was haasten om ze allemaal af te krijgen dus er zullen wel wat oneffenheden inzitten. Maartoch de vraag,
Wat vind u ervan?!
Check ze:
http://img74.imageshack.us/img74/2828/11nk6.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/334/111og5.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/5262/77ip1.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/1441/33xu1.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/4738/44of8.jpg
http://img167.imageshack.us/img167/328/22bg1.jpg
Groet LEGGOZZZZZZZZ!
VAW
%Europe/Berlin %880 %2007, 21:07
Vét joh! Dìt is showcase-waardig! Je evolueert op een erg goede manier. Ik vind het vooral goed dat je andere elementen begint te gebruiken dan altijd maar opnieuw die verfspatten.
Super dus!
Respect
SolidusSoft
%Europe/Berlin %898 %2007, 21:34
heey! Echt supervet! Weinig, eigenlijk niks op aan te merken
ik vroeg me nu echt sterk af... hoe heb je die mensen getekend? From scratch, of een foto getraced? En als je hem hebt omgezet in vectoren, met welke instellingen dan, want ze zijn erg duidelijk, wil ik ook graag leren :)
...of als je me een tutorial hiervoor kunt aanraden, zou ook wenselijk zijn :)
toppie werk!
om toch 1 opmerking te maken:
bij de 4e foto zit bij de lip van deze jongeman zo'n rose lijn met daarnaast een dun donker lijntje, die vanuit de mond een 90 graden hoek maakt. Deze lijn vind ik persoonlijk storend. ;)
Finesky
%Europe/Berlin %927 %2007, 22:15
Heel vet!
Mooi kleurgebruik ook.
Heb je ook de originele foto's? :)
Ik vind dit ook Showcase waardig!
brrr
%Europe/Berlin %971 %2007, 23:18
wordt beter en beter!
(ook mooi dat de gezichten echt spreken, vaak verliezen die vector tekeningen aan expressie en kracht specifiek in het gezicht)
mooi werk!
groeten
bj
flor!s
%Europe/Berlin %975 %2007, 23:24
Wauw! Echt prachtig! Mooie kleuren, leuke effecten!
Bij pic 1 lijkt het alleen een beetje vreemd doordat alleen het gezicht 'gevectorized' is, de rest is nog 'gewoon', ook de lucht lijkt (oranje) lijkt niet echt te kloppen met de highlight (blauw).
Pic 2 is héél mooi, vooral de highlight rechtsonder geeft het een extra diepte.
Pic 3, gezicht is erg goed (baardhaard, veel werk!?) alleen het verfeffect vind ik een beetje overdone.
Pic 4, 5 en 6.. eigenlijk niks op aan te merken, gewoon zeer tof.
Doet me erg denken aan de vectorportretten die Vectormonkey (http://www.locografix.com/) heeft gemaakt, en dat is een compliment!
En showcase, zeker wel!
narayai
%Europe/Berlin %979 %2007, 23:30
K vind ze DOPE!!!
Objective
%Europe/Berlin %052 %2007, 01:15
Zeer mooi, ben benieuwd hoe je dit hebt aangepakt..
Nauzer
%Europe/Berlin %469 %2007, 11:16
echt prachtig gewoon! werk je met alpha of steeds met een net verschillende kleurtint?
Hoe lang werk je nou gemiddeld op 1 zo'n plaat?
staat direct op de juiste plaats hier Leggoz :)
tijmen_4real
%Europe/Berlin %693 %2007, 16:38
Die derde kijkt nogal veel op iets wat je vaker hebt laten zien in de TestCase...
vector monkey
%Europe/Berlin %700 %2007, 16:48
Al ben ik niet altijd even kapot van de grafische extratjes rond de personen; ze zijn wel dope! :) go on!
Nidd
%Europe/Berlin %706 %2007, 16:57
Mooi werk hoor! Zijn wat details in de extra's waar nog wat aan gesleuteld kan worden, maar dat mag geen naam hebben..
Mvg,
Niels. :)
APB
%Europe/Berlin %709 %2007, 17:01
Ze zijn echt meesterlijk! Dik verdient die plaats in de showcase!
Het moet wel een werk zijn geweest om al die platen te maken ofniet?
MrPee
%Europe/Berlin %833 %2007, 20:00
Meesterlijk idd..
Moet je toch eens vertellen hoe je te werk bent gegaan, ben ik en zoals ik heb gelezen ook anderen wel nieuwsgierig naar. Om nog wat van jou te leren ;)
Top werk. Like it
Ruben!
%Europe/Berlin %840 %2007, 20:10
Volledig terecht je 2e showcase item:)
1e en 5e art vind ik de allermooiste, al ben ik evenals Vector Monkey niet weg van je versieringen;)
WickedMind
%Europe/Berlin %037 %2007, 00:53
Erg leuk gedaan, knap.
Die effecten zijn zeker origineel toegepast, alleen geef ook ik toe dat ik er niet weg van ben. De effecten zijn leuk, maar het doet een beetje afbraak aan de illustratie vind ik.
Lastig te zeggen, ene kant leuk... andere kant niet. Ik hou gewoon zelf wel van cleane illustraties. Poespas eromheen mag natuurlijk, maar om de illustratie opzich daardoor "toe te takelen". Was mijn keus niet geweest in elk geval.
Ook ik ben wel benieuwd naar je werkwijze en wireframes ofzo.
Heb je bijvoorbeeld elk stuk op dezelfde manier gedaan? Ik zie in sommige dingen resultaten die je met Bitmap Trace kunt realiseren, maar in dezelfde illustratie weer erg mooi gedetailleerde stukken.
m.u.f.f
%Europe/Berlin %425 %2007, 10:13
Ik ben zeer onder de indruk, ik zou ook graag willen weten hoe je te werk bent gegaan.
Flashgirl
%Europe/Berlin %439 %2007, 10:33
Ik had je topic al verplaatst naar de Showcase (natuurlijk :D !) maar ik had nog niet gereageerd!
Mijn complimenten, ik vind ze erg knap. Heel origineel met de persoonlijke "versieringen". Ik zou het wel leuk vinden om te weten wat voor functie de mensen uitvoeren in het bedrijf, om te zien of dat inderdaad klopt met wat je verwacht van de versieringen :) . Hoe vonden zij ze zelf?
Als ik dat bedrijf was, zou ik ze laten printen op canvas en ophangen in het bedrijf :) ! Gaan zij er nog iets speciaals mee doen?
Jelle
%Europe/Berlin %656 %2007, 15:44
Gaan zeker bij mn favorieten!
Down
%Europe/Berlin %665 %2007, 15:58
Ja vette shit.. we want more :P
artie16
%Europe/Berlin %696 %2007, 16:43
Echt vet gedaan! Ben heel erg benieuwd hoe je ze hebt gemaakt!
Eeyz
%Europe/Berlin %725 %2007, 17:25
Echt cool!
More! More!:D
Dit is echt wel showcase waardig!
chrizzmo
%Europe/Berlin %600 %2007, 14:25
Mooi mooi mooi, ik wou dat ik dit kon. :)
Vandaar: één of andere tutorial die alle geïnteresseerden kunnen doornemen? :D
Nidd
%Europe/Berlin %766 %2007, 18:24
Meerdere tutorials ben ik bang.. :)
Niels.
richarddep
%Europe/Berlin %886 %2007, 21:16
Vind de style heel relaxt, zie je ook steeds vaker in commercials uit belgie. Zoals die van kinepolis. www.kinepolis.be
Keep up the good work
raffa
%Europe/Berlin %564 %2007, 13:32
een tut zou vest zijn want ik zit tog met een paar vragen zoals..
Is dit het effect na een half uur kloten met de live trace of is dit met de hand gedaan..
morreke
%Europe/Berlin %611 %2007, 14:40
een tut zou vest zijn want ik zit tog met een paar vragen zoals..
Is dit het effect na een half uur kloten met de live trace of is dit met de hand gedaan..
ik zou zeggen, probeer het zelf misschien eens met een uurtje kloten met de livetrace en kijk of je hetzelfde resultaat kan halen.
vet werk.
septunas
%Europe/Berlin %618 %2007, 14:50
Leggoz houdt zich stil.. ;)
Alleszins netjes gemaakt.
raffa
%Europe/Berlin %629 %2007, 15:07
Ik had het natuurlijk al uitgetest en kwam op iets heel lelijks uit:P
Vandaar dat ik het vroeg...
leggoz
%Europe/Berlin %876 %2007, 21:01
Ok bedankt iedereen voor de feedback!
nou komop tuurlijk is het 'met de hand' gemaakt en geen livetrace (bah vies woord)
Ik begin met een fototje te maken van de desbetreffende persoon. Die open ik in illustrator en dan ga ik met het altijd fijne 'pen-tooltje' aan de gang. Nu komt het...omdat ik vaak heb getekend (ik weet bijv ook dat vector monkey, ook een ruler in vector, ook altijd getekend heeft...) kijk je op een bepaalde manier naar een afbeelding/foto etc. Dus ik kijk goed naar de licht/donkere vlakken, bepaal welke lijnen erg belangerijk zijn voor het vormen van het gezicht, ik kijk welke lijnen overbodig zijn om een mooie illustatie te krijgen etc. Dan ga ik de kleuren finetunen en tegelijkertijd 'schikken' naar voorgrond of achtergrond van de stukjes die ik gemaakt heb met de pen-tool. Overlap de stukjes onderling altijd om geen nasty witte lijnen en kieren te krijgen. Enja...ik denk dat je dan toch aanleg/inzicht/motivatie whatever nodig hebt om een tof resultaat neer te zetten . En het duurt immers een paar uurtjes voordat ik (je) tevreden bent met je resultaat. And then the fun part begins, echtergrondje kiezen, opfraaien etc etc. (wat dus bij deze vrij veel gedaan is, op verzoek) nou ik denk (hoop) dat jullie vragen hiermee een beetje beantwoord zijn :D
greets and thanks you's
leggoz
alle vragen zijn nog welcome
Bathroom_Singer
%Europe/Berlin %270 %2007, 06:29
echt SUPERmooi!
heb zelf de laatste tijd ook wat vectors gemaakt, maar die stellen dus écht niks voor vergeleken met die van jou! ;)
kan dus eigenlijk ook geen kritiek bedenken :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.