PDA

Volledige versie bekijken : JDesign

soda
%Europe/Berlin %624 %2005, 15:58
Hallo,

Ik ben nu een jaartje en iets meer bezig met flash en k heb voor de lol een een portfolio gemaakt.

Alle comentaar welkom:

JDesign (http://users.skynet.be/jdesign)

Merci. :)

noStyleDesign
%Europe/Berlin %628 %2005, 16:05
de lay out ziet er wel rustig uit, ik zou er meer animatie aan toepassen (anders kan je hem beter in HTML maken)

trepanic
%Europe/Berlin %633 %2005, 16:12
mooi hoor, maar: dat grijze vierkantding links naast de banners mag weg van mij. probeer daar iets moderns van te maken.verder vind ik de preloader en de muziek mooi :)

Eyenox
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:45
Ik vind het wel vet alleen misschien wat met de achtergrond doen of hem laten openen in een pop up. Je moet home nog maken die werkt niet :) en misschien een leuk introtje.

Stuf
%Europe/Berlin %682 %2005, 17:22
gooi je frame wat omhoog.. dan loopt alles wat smoother..
en hoe zit dat met die preloader.. is dat een tween ofzo.. want na 1 keer loaden zou ie het niet meer moeten doen volgens mij..

Finesky
%Europe/Berlin %692 %2005, 17:37
Ik vind het geheel een beetje onscherp overkomen..
Ik persoonlijk zou het mooier vinden als dat www.jdesign.be weg zou laten, mensen weten immers heus wel dat ze op jou pagina zijn hoor:).
En wat flitsender mag ook wel;)
Veel succes ermee!!

Northy
%Europe/Berlin %744 %2005, 18:51
Volgens mij heb je de blur aanstaan bij het saven in photoshop. Logo komt een beetje wazig over. ( wel mooi ontwerp )

Verder zou ik de Frame rate omhoog gooien en gebruik maken van de ease in motion tween

flashfreak
%Europe/Berlin %826 %2005, 20:49
vraagje, zijn dit eigen liedjes, of vanwaar heb je die, want dat is prachtige sitemuziek

soda
%Europe/Berlin %927 %2005, 23:15
Het eerste liedje is van de film 'Cicade de deus'
Het tweede van de film 'Goodbye Lenin!'

Alvast bedankt voor de commentaren.

Er moet natuurlijk nog veel veranderd worden.

Groeten,

Jef

Koen!
%Europe/Berlin %958 %2005, 23:59
www.jdesign.be bestaat al?

Koen!
%Europe/Berlin %959 %2005, 00:01
Ik vind het geheel een beetje onscherp overkomen..
Ik persoonlijk zou het mooier vinden als dat www.jdesign.be weg zou laten, mensen weten immers heus wel dat ze op jou pagina zijn hoor:).
En wat flitsender mag ook wel;)
Veel succes ermee!!
ik denk dat dat sowieso weg moet, want volgens mij bestaat jdesign.be al..

soda
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:20
Ja, das waar, dat logo heb ik gemaakt voor ik naar de site gezocht heb

Koen!
%Europe/Berlin %976 %2005, 00:25
probeer dan www.jdesigns.be ofzo. :) zoveel verschil zit er niet in.. j-design.be, jdesign.nl en j-design.nl zijn ook allemaal bezet.

MA2R
%Europe/Berlin %591 %2005, 15:11
als ik op de link van die fox bikers klik kom ik op stofwisseling uit..?

+

Isk het gangofthefoxbikers.tk of .be bijde doen het niet!

soda
%Europe/Berlin %735 %2005, 18:39
Zoals ge ziet is de stite helemaal nog niet af, de link naar de gang of the fox bikers werkt niet omdat deze site voorlopig niet meer bestaat...

Charlez
%Europe/Berlin %826 %2005, 20:50
Kvind em eigenlijk niet zo goed... zo klassiek, en veel te weinig animatie. Het enige positieve (vind ik) is de muziek van City of God... (btw, in welke scene komt dat voor want het komt me niet bekend voor... )