Volledige versie bekijken : Een eerlijke site voor een eerlijke prijs?
fairwebdesign
%Europe/Berlin %875 %2007, 21:00
Geachte heer/mevrouw,
Laat u ons eerst aan u voorstellen. Wij zijn twee scholieren uit Best, 17 jaar oud, met als hobby het maken van website’s. Ons doel hiervan is niet om er rijk mee te worden, maar om bedrijven, verenigingen, instellingen, ect., een site te leveren voor een eerlijke prijs. Vandaar ook onze naam: Fair Webdesign.
Omdat internet een steeds prominentere plek inneemt in ons dagelijks leven, kunt u met uw bedrijf natuurlijk niet achterblijven. Vaak wordt gedacht dat een website iets is dat alleen weggelegd is voor de grote bedrijven. Niets is echter minder waar, juist voor de kleine bedrijven kan een webpagina een steuntje in de rug zijn. Potentiële klanten van u zullen eerder geneigd zijn een kijkje op uw webpagina te nemen, dan u op te bellen. Zo komt de drempel die de klant over moet gaan om het eerste contact met u en uw bedrijf te maken, meteen een stuk lager te liggen.
To the point, u wilt natuurlijk weten wat u kunt verwachten als de rekening op de deurmat valt. U heeft al een volledige website vanaf €150,- euro. De bijkomende kosten voor het op internet zetten en houden ervan zijn niet hoger van €35,- euro per jaar. Bovendien zorgen wij ervoor dat u uw site eenvoudig zelf aan kunt passen. Mocht u hier geen tijd voor hebben, doen wij dit tegen een kleine vergoeding graag voor u.
Dus laat deze kans niet liggen, en kies voor een eerlijke site, voor een eerlijke prijs.
Neem vrijblijvend contact met ons op via fairwebdesign@gmail.com. Ook voor ons portfolio kun je ons via die adres bereiken.
Fair Webdesign
Een eerlijke site voor een eerlijke prijs
jorg
%Europe/Berlin %938 %2007, 22:31
en als jullie straks niet meer thuis wonen wat gaat het dan kosten want dan moet je toch veel "eerlijke" sites bouwen om je rekeningen te betalen???
Useless-
%Europe/Berlin %951 %2007, 22:49
fair webdesign?? waarom?? ik heb ff gegoogled klik! (http://www.fairwebdesign.nl.tt/)
.Tine.
%Europe/Berlin %953 %2007, 22:52
Een portfolio linkje?
Of moeten we dat zelf googlen? :)
Useless-
%Europe/Berlin %962 %2007, 23:06
site is met frontpage gemaakt en de prijzen lopen vanaf €175 - €275 dat vindt ik niet bepaalt fair ofzo. als je kijkt naar het ontwerp en de teks is heel onduidelijk wit op wit? onleesbaar
Flashman7
%Europe/Berlin %461 %2007, 11:05
Als ik bij de portfolio kijk, zie ik een site over een reis naar Peru. Bij de deelnemers staat een persoon die zegt dat hij de site heeft gemaakt :D Dus ik geloof dat dit web-design bedrijfje vooral bedoelt is om het geld voor de reis naar Peru te bekostigen... (vandaar waarschijnlijk de redelijk hoge prijs voor het maken van een website).
Kan ook dat ik het helemaal mis heb :P
Maar goed, voor wat ik gezien heb vind ik 175 euro voor een dergelijke site ook erg prijzig...
maccable
%Europe/Berlin %494 %2007, 11:52
Vaak wordt gedacht dat een website iets is dat alleen weggelegd is voor de grote bedrijven.
Hoe kom je aan deze uitspraak? Heb je dit onderzocht?
josko
%Europe/Berlin %626 %2007, 15:02
Jongens, we weten dat het niet veel is.
Maar laten we niet het topic volspammen met afkraak berichten?
behived
%Europe/Berlin %639 %2007, 15:21
nu deze topic toch al helemaal vervuild is:
De opmerking van Josko is idd terecht. Ik heb nog geen BTW-nummer om zelf sites officieel te kunnen verkopen, maar ik zou nooit iets posten in werk gezocht als de mentaliteit hier niet veranderd. Als mensen hun bedrijf willen promoten in deze rubriek, doen ze dat in het juiste topic. Als jij ergens problemen mee hebt kan je hen altijd een pm sturen of een mod verwittigen als er volgens jou echt over de schreef wordt gegaan. De discussie over studenten die wat bijverdienen e.d. zijn reeds meerdere malen gevoerd. Als je zonodig je zegje daarover publiekelijk wil doen kan je altijd een topic openen in de KL.
nico
%Europe/Berlin %495 %2007, 11:53
als je voor 150 € een site maakt ga je me niet zeggen dat je originele software hebt
bv bijna elk jaar komt er een nieuwe uit bv +- maart komt weer de nieuwe cs uit deze keer de 3 het prijs kaartje zal wel hoog liggen dan flash komt ook met nieuwe vesie uit flash 9
dan als je nog werkt met swift,maya of 3ds max loop het echt op .alles wat ik hier op genoemd heb kost te samen gemakkelijk 10 000 € volgens mij als je aan 150 € dingen maakt kan je je software nooit up 2 date houden je moet toch ook leven en rekeningen betalen die lopen elke maand ook door dan zou je bijna aan 5 websites per week moeten werken wat de kwaliteit naar beneden brengt en dan heb je geen tijd om originele website's te maken en zo het net vervuild met k.. website's die op niets trekken
sorry ik kom hier veel en post wijnig maar voor 150 € vindt ik niet kunnen
witte achtergrond op witte text :S
josko
%Europe/Berlin %558 %2007, 13:24
als je voor 150 € een site maakt ga je me niet zeggen dat je originele software hebt
bv bijna elk jaar komt er een nieuwe uit bv +- maart komt weer de nieuwe cs uit deze keer de 3 het prijs kaartje zal wel hoog liggen dan flash komt ook met nieuwe vesie uit flash 9
dan als je nog werkt met swift,maya of 3ds max loop het echt op .alles wat ik hier op genoemd heb kost te samen gemakkelijk 10 000 € volgens mij als je aan 150 € dingen maakt kan je je software nooit up 2 date houden je moet toch ook leven en rekeningen betalen die lopen elke maand ook door dan zou je bijna aan 5 websites per week moeten werken wat de kwaliteit naar beneden brengt en dan heb je geen tijd om originele website's te maken en zo het net vervuild met k.. website's die op niets trekken
sorry ik kom hier veel en post wijnig maar voor 150 € vindt ik niet kunnen
witte achtergrond op witte text :S
Wat was er gezegd?
ik wil je naar de volgende dingen doorverwijzen:
www.linux.org
www.google.nl/search?q=the+gimp
http://notepad-plus.sourceforge.net
het kan prima.
maccable
%Europe/Berlin %837 %2007, 20:06
Hey Nico, ik ben het niet met je eens. Je hoeft niet altijd alles up-to-date te houden. Je kunt ook een pakket kopen, bijv. CS, en een pakket Macromedia, waar overigens Homesite, Dreamweaver en Flash in zit. En je kunt aan de gang. Dat updaten kun je wel doen als je weer wat meer geld heb verdiend. Enne...ff een tip mijnerzijds. Gebruik a.u.b. Hoofdletters en "leestekens.,; als je een bericht post....leest wat makkelijker.
Useless-
%Europe/Berlin %998 %2007, 23:57
ze gebruiken frontpage, dus zo duur is het ook weer niet.
Dauntless
%Europe/Berlin %018 %2007, 00:26
Genoeg gezeverd!
*Slot*
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.