PDA

Volledige versie bekijken : Flash-programmeur gezocht voor ambitieus project

nl-x
%Europe/Berlin %719 %2007, 17:16
Hallo allemaal,

Ik ben Zouhair Himdi, programmeur en beheerder van Chatrats.nl.

Chatrats is een electronische leeromgeving voor voortgezet onderwijs en MBO's.

Chatrats.nl wordt doorontwikkeld naar versie 2.0, zoals wij dat noemen. Hierin willen wij kunnen voorzien in de behoeftes van iedereen die bereid is biografisch (levenslijn) te leren. Dus niet meer alleen voortgezet onderwijs en MBO's, maar alle soorten van onderwijsinstellingen, organisaties, bedrijven en individuen.

Wij zijn inmiddels voorbij de concept- en definitiefase en ontdekken dat wij behoefte hebben aan een ervaren flash-programmeur. Deze flash-programmeur moet samen met ons team het Functioneel ontwerp opstellen van, het bouwen van en het testen van de nieuwe omgeving.

De Flashprogrammeur zoeken wij per direct, voor fulltime dienstverband (min. 32 uur p.w.) en voor op zijn minst een half jaar. Na dat halfjaar is er kans op verlening of permanente aanstelling.

Kan jij? Wil jij ervaring opdoen met educatieve software/websites (of heb jij dat misschien al!)? En heb je de nodige ervaring met Flash en Flash Media Server? Kijk dan in het aangehechte Word-document voor meer informatie over ons en over het profiel dat wij zoeken.

Je kunt contact met mij opnemen via zouhair@chatrats.nl en via 020-4084933.

Mochten er onduidelijkheden of vragen zijn, stel die dan gerust.

Met vriendelijke groet,

Zouhair Himdi

nl-x
%Europe/Berlin %924 %2007, 22:11
Geen enkele reactie? Had ik niet bepaald verwacht. [:o)]

Misschien moet ik me ook richting freelancers gaan begeven?

remcodek
%Europe/Berlin %982 %2007, 23:34
Geen enkele reactie? Had ik niet bepaald verwacht. [:o)]

Misschien moet ik me ook richting freelancers gaan begeven?

Dat lijkt me geen slecht plan. Ik had namelijk wel interesse, maar heb niet zo'n zin om full time in Amsterdam te gaan zitten - laat staan tijd.
Ik heb jullie site wel bekeken (chatrats) en het ziet er al goed uit. Ik ben benieuwd hoe het project gaat worden.

PS overigens ben ik sowieso geen geschikte kandidaat. Toen het bericht net geplaatst was kon ik het doc-bestand al niet eens vinden... (waarschijnlijk over het hoofd gezien)

nl-x
%Europe/Berlin %602 %2007, 14:27
Doc-bestand niet gevonden? Is dit serieus bedoeld, of grappend?

Verder is de kanttekening dat al zou dit richting Freelance gaan, het nog steeds op locatie moet worden uitgevoerd.

Mocht je interesse naar mijn vacature uitgaan, mail me dan even je telefoonnummer. Kunnen we eea. bespreken.

Groet,
Zouhair

SolidusSoft
%Europe/Berlin %791 %2007, 18:59
Misschien moet u wat meer geduld hebben voor reacties... aangezien niet iedere flasher dagelijks naar flashfocus gaat (veel te druk met scripten).

Ik kan zelf trouwens zoiezo niet, want ik zit op dit moment op MBO niveau ;)

succes met het vinden van een geschikte kandidaad!

nl-x
%Europe/Berlin %499 %2007, 11:58
Nog steeds zoekende overigens...