PDA

Volledige versie bekijken : Verschil in flash?

Brecht
%Europe/Berlin %409 %2005, 10:50
Weet niet of het bij het juiste topic staat, maar wist niet waar anders te plaatsen...

Ik heb van men baas een flash-file (fla) ontvangen waarinik enkele gegevens moest aanpassen om dit dynamisch via php te laten werken... Werkt allemaal perfect.
Nu is echter het probleem dat wanneer ik de file laat afspelen (swf), dat andere zaken zoals het lettertype vanzelf gewijzigd zijn of dat stukken van zijn animatie ineens niet meer werken.

Komt dit door het verschil in flashversie? En zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

meester
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:18
fonts embedden zal oplossing 1 zijn, > character in property menu > en dan de 4 bovenste selecteren > dit zorgt ervoor dat iedereen de font kan zien. Zoek anders effe op dit forum naar fonts embedden.

En animatie die anders zijn, kan ik niet echt een oplossing voor geven tenzij je je fla file hier effe neer zet. Misschien is een oplossing als je op je dyn tekst masked heb gezet, dat je die nu niet meer ziet > oplossing wederom fonts embedden

groet

Northy
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:19
Waarschijnlijk heeft jouw baas in de .fla een mooi lettertype gebruikt die niet standaard is. Hierdoor vraagt flash waarschijnlijk in het begin.. use default of (andere keuze )

Moet je dus ff vragen of hij dat heb gedaan. zo ja laat hem de fontjes opsturen en gooi deze in de windows fonts map...

Ik hoop dat ik het zo goed heb beantwoord ben er 99% zeker van :)