ThaLyric
%Europe/Berlin %744 %2007, 17:51
Hoi,
Ik ben nu bezig met een HSlider.
Hier een voorbeeld code:
<mx:HSlider id="priceSlider" minimum="0" maximum="100" tickInterval="1" snapInterval="1"
width="100%" thumbCount="2"
values="[0,100]"
labels="[0,100]"
/>
Op zich niks mee, maar nu wil ik de de values van minimum enzo dynamisch laten maken, dus ik dacht laat ik dat zo doen:
<mx:Script>
<![CDATA[
[Bindable]
private var startSlider:Number=0;
[Bindable]
private var endSlider:Number=100;
]]>
</mx:Script>
<mx:HSlider id="priceSlider" minimum="{startSlider}" maximum="{endSlider}" tickInterval="1" snapInterval="1"
values="[{startSlider},{endSlider}]"
labels="[{startSlider},{endSlider}]"
/>
Maar dat werkte dus niet. Weet iemand hoe ik nu mijn 2 variabelen kan gebruiken in die HSlider?
Ik had al geprobeerd om vb de de label met actionscript aan te passen, aangezien labels een array is had ik die gedaan
var t:Array=new Array();
t.push(0);
t.push(100);
priceSlider.labels=t;
Maar dit zonder enig success.
Ik ben nu bezig met een HSlider.
Hier een voorbeeld code:
<mx:HSlider id="priceSlider" minimum="0" maximum="100" tickInterval="1" snapInterval="1"
values="[0,100]"
labels="[0,100]"
/>
Op zich niks mee, maar nu wil ik de de values van minimum enzo dynamisch laten maken, dus ik dacht laat ik dat zo doen:
<mx:Script>
<![CDATA[
[Bindable]
private var startSlider:Number=0;
[Bindable]
private var endSlider:Number=100;
]]>
</mx:Script>
<mx:HSlider id="priceSlider" minimum="{startSlider}" maximum="{endSlider}" tickInterval="1" snapInterval="1"
values="[{startSlider},{endSlider}]"
labels="[{startSlider},{endSlider}]"
/>
Maar dat werkte dus niet. Weet iemand hoe ik nu mijn 2 variabelen kan gebruiken in die HSlider?
Ik had al geprobeerd om vb de de label met actionscript aan te passen, aangezien labels een array is had ik die gedaan
var t:Array=new Array();
t.push(0);
t.push(100);
priceSlider.labels=t;
Maar dit zonder enig success.