PDA

Volledige versie bekijken : Submission This! (een korte film)

naffbo
%Europe/Berlin %784 %2005, 19:50
Dag lieve mensen!

Tante naffbo heeft weer iets gefabriceerd (voor school) wat hij heel graag met jullie wil delen...

Elk commentaar qua beleving is meer dan welkom.

Bedankt voor uw aandacht.

Submission This! (http://www.nondali.net/portfolio/submissionthis)

ninetynine
%Europe/Berlin %806 %2005, 20:21
wow , zalig ...
Alleen de gesproken delen versta
je niet zo goed.
Best wel grappig met dat monster
(klein broertje werd bang van Jezus :) )

tobisan
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:24
Ik vond het aan begin wel leuk...totdat het stuk kwam met dat gekke gedoe van die gozer. Je ziet de camera dan om het kruis heen draaien en die gozer begint dan rare dingen uit te schreeuwen. Dat vond ik minder

Mitch
%Europe/Berlin %835 %2005, 21:02
Haha wat een vage film. Wel mooi gemaakt hoor maar verder?

Airto
%Europe/Berlin %022 %2005, 01:32
Even voor de goede orde, Houston, het is Sjakie !

Het filmpje...opzich is het wel grappig... ik weet niet wat ik hier verder uit moet halen..
Zoals gezegd vind ik ook het moment dat ie gaat schreeuwen en dat de camera draait en gaat brabbelen, ook niet echt fijn overkomen, mag wat mij betreft geskipped worden...

het einde geeft wel een oke twistje, al vind ik de stem van het monster en de stemmen over het algemeen wat te zacht en te vaag.
anyway wel leuk gemaakt, en keep it up, tis knap werk

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %385 %2005, 10:15
Ik vond het net het beste deel toen hij begon de broebelen: "ekoedsjie-koedsjie-koe" ;)

Flashingback
%Europe/Berlin %425 %2005, 11:12
kewl kvind zen gebrabbel eigenlijk wel het grappigste

vectorboy
%Europe/Berlin %449 %2005, 11:47
Prachtig!
Echt vet.

Leuk hoe je eerst een hele serieuze/donkere sfeer schept en die daarna de mist in laat gaan door het gebrabbel :D
Ik vind alleen de stemmen nog niet duidelijk genoeg.

noStyleDesign
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:05
Damn als je die 3D-jezus en dat monster zelf hebt gemaakt (wat volges mij ook is) hebk er geen woorde meer voor

Superjoep
%Europe/Berlin %947 %2005, 23:44
Ja vette shit natuurlijk! :)
Je vorige filmpje (tenminste ik denk aan je stijl te zien, dat jij dat de vorige keer ook was) was ook zo lekker vaag qua sfeer. Erg mooi. Alleen (en ik snap niet dat nog niemand daar iets over gezegd heeft): als dat monster komt, komt er een afschuwelijk lelijk geluid van mensen die voor Oprah Winfrey staat de klappen. Dat snap ik echt niet. Dan zouden er toch juist lekker duistere geluiden moeten komen van jankende wolven ofzo. Of zware trommels. :)

Verder prima filmpje. Mist een beetje een verhaallijn net als vorige keer. Maar 3d werk en animatie ziet er super uit!!

mech7
%Europe/Berlin %975 %2005, 00:24
umm lol ja :P hij is wel heel erg vaag..

Finesky
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:44
Hij is gaaf!!!
Hij gaat echt helemaal flippen aan dat kruis:P.
Ik snapte er verder niks van maar dat maakt niet uit:).
Good work!