PDA

Volledige versie bekijken : [FLEX2] Flashinspector en LuminicBox

ThaLyric
%Europe/Berlin %628 %2007, 15:04
Hoi,

Ben dus lekker aan het flexen, maaruh normaal gebruikte ik flashinspector/Luminicbox om te debuggen.

Nu wil dat natuurlijk ook in Flex2. Ik dacht eerst "ach het zijn toch al classes, dus die zijn gemakkeijk in te importeren" ... not ...

ik had wel dit (http://dynamicflash.com/2006/09/actionscript-30-logging-api-lunimicboxlog-flashinspector/) gevonden. Het werkte wel, alleen kan ik alleen maar strings opgeven. In de oude situatie kon ik gewoon een object ofzo outputten en kijken wat er allemaal inzat.

Heeft iemand al een x Flashinspector/Luminicbox met Flex2 werkend gekregen?

Waldo
%Europe/Berlin %691 %2007, 16:35
Blijkbaar voldoet de debugger in Flex Builder niet?

ThaLyric
%Europe/Berlin %703 %2007, 16:53
Blijkbaar voldoet de debugger in Flex Builder niet?

lol .. mijn evaluatie Flex Builder is verlopen hahaha. Op dit moment ben ik meer aan het orienteren en proberen. Pas als mijn baas overtuigd is gaan we Flex Builder aanschaffen ;-)

Waldo
%Europe/Berlin %756 %2007, 18:09
Jemig, je hebt net zelf het ultieme argument gevonden om aan je baas te vragen die software aan te schaffen.... er zit een debugger in! ;-)

TheDutch
%Europe/Berlin %875 %2007, 21:00
Precies, in Flex 2 zit een prima debugger :D.

ThaLyric
%Europe/Berlin %463 %2007, 11:06
Jemig, je hebt net zelf het ultieme argument gevonden om aan je baas te vragen die software aan te schaffen.... er zit een debugger in! ;-)

hahah .. nee .. op dit moment zal dat nog niet lukken ;-), maar als alles goed gaat dan zal die builder wel komen ... maar tot die tijd zal ik toch ff zonder Builder moeten doen.

TheDutch
%Europe/Berlin %504 %2007, 12:07
Vraag je toch een verlenging aan van de trial periode bij Adobe, lijkt me geen probleem :).

Waldo
%Europe/Berlin %618 %2007, 14:51
Toch wel, zo makkelijk gaat dat meestal niet.

TheDutch
%Europe/Berlin %659 %2007, 15:49
Persoonlijk vindt ik het erg raar dat een bedrijf niet een verlenging kan krijgen van de trial periode wanneer het serieus zit te denken aan het aanschaffen van het product.

Dan moet de gebruiker helaas weer zelf creatief zijn in het verlengen van de trial periode ;).