PDA

Volledige versie bekijken : flv online

syllie
%Europe/Berlin %650 %2005, 16:36
hi,
ik heb een flv bestand dat ik laat in een swf, dat werkt gewoon maar als ie online gaat dan werkt het niet. heeft iemand enig idee hoe dat kan? heeft het iets met een plugin te maken ofzo?

alvast bedankt

papirosn
%Europe/Berlin %860 %2005, 21:39
Heb hetzelfde probleem en zoek ook al even naar het waarom. Omdat ik denk dat het met de AS te maken heeft, heb ik een soortegelijke vraag gesteld op het AS forum.

Ultim-o
%Europe/Berlin %912 %2005, 22:53
Staan de online bestanden hetzelfde als lokaal? Het heeft met verwijzingen naar de bestanden te maken denk ik...

papirosn
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
De te laden film staat indezelfde directory als de swf waarin hij moet geladen worden. Ook het opgeven van de URL helpt niet. Heel vreemd, want alle tekstbestanden die geladen moeten worden doen het wel. En er is blijkbaar niemand die weet wat er mis is. Ik gebruik volgend overbekend script:

var nc:NetConnection= new NetConnection();
nc.connect(null);
var ns:NetStream = new NetStream (nc);
video.attachVideo(ns);
ns.play("mijnFilm.flv");

Lokaal geen enkele probleem. Vanaf de server, geen film.

100% CHRISIS
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:52
Dat heeft volgens mij met netconnect(null) te maken. Hier zeg je in feite dat je
geen netcontectie hebt/wilt maken. Voer hier eens de url van je site in.....

Helemaal zeker weet ik het niet , heeft iemand hier een goede diepgaande tutorial van?

Ultim-o
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
Nee dat klopt wel, null is goed in dit geval... let ook op hoofdlettergevoeligheid van de bestandsnamen..

En probeer het eens op een totaal andere server uit, kan je kijken of het aan de server ligt