Volledige versie bekijken : Foto album in flash
rogierb
%Europe/Berlin %982 %2005, 00:35
Beste,
voor een kledingzaak dien ik een website te ontwerpen. De website wordt volledig in photoshop gemaakt, alleen het foto album wilde ik toch wat extra's geven. Ik denk dat flash daar een goede oplossing voor is.
Wat ik wil:
- 2 keer per jaar wordt de collectie van de kledingzaak vernieuwd, en dus ook op de website. De foto's moeten dus makkelijk toe te voegen zijn. Misschien wel via een simpel admin scherm met upload velden, maar handmatig uploaden vind ik ook geen probleem.
- Het fotoalbum hoeft geen thumbs te bevatten, ook geen overzichten e.d. Het is de bedoeling om een impressie van de collectie bij de bezoeker te wekken. Een vorige en volgende knop is hierbij meer dan voldoende. Of misschien heb je zelf een leuk idee hoe je het best een impressie met foto's kan wekken.
- Het is geen wibra, en de flash animatie moet er dus ook niet goedkoop uitzien.
- Het gaat om ongeveer 10 merken. Deze 10 merken moet elk een eigen 'album' hebben met ongeveer 20 foto's.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Zoniet, vraag het!
Post dus hieronder je portfolio en je vraagprijs en ik zal een keuze maken. :)
sanderkrijnen
%Europe/Berlin %363 %2005, 09:43
Beste Rogier,
Op www.zoiezo.nl kunt u terecht voor een indruk van mijn werk. Voor het aanmaken van een fotoalbum zoals hierboven beschreven vraag ik een vergoeding van E 200,- Hierbij krijgen de foto's een specifieke naam als merkA_foto1, merkA_foto2 zodat Flash deze vanuit een externe map kan plaatsen. Dit is de eenvoudigste/snelste manier van werken naar mijn idee. Op het moment dat er foto's vervangen moeten worden is het een kwestie van plaatje vervangen met de zelfde naam als zijn voorganger. Ik ga ervan uit dat het ontwerp van het album in psd wordt aangeleverd. Zoniet afgeleid kan worden uit de huidige ontwerpen.
Met vriendelijke groet,
Sander Krijnen
ZOIEZO grafisch werk
rogierb
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:53
Het ontwerp moet inderdaad afgeleid worden uit de layout die ik aan het maken ben. Ik heb je website bekeken, ziet er goed uit. Ik wacht nog even af of ik ook andere aanbiedingen krijg. Mijn grootste struikelblok is bij jou de prijs.
Flashingback
%Europe/Berlin %441 %2005, 11:35
U geeft een PM
rogierb
%Europe/Berlin %596 %2005, 15:18
[ZM_Edit]PM = Private Message
Flashingback
%Europe/Berlin %628 %2005, 16:04
Mjah ik heb liever dat zakkelijke berichten wat prive blijven maarja hij staat er nu toch al dus laat het dan ook maar staan.
GAAF!
%Europe/Berlin %766 %2005, 19:23
Beste Rogierb
Het is niet de bedoeling dat je onze members tegen elkaar uit gaat spelen, zo komt het tenminste op mij over.
Mvg,
GAAF
rogierb
%Europe/Berlin %808 %2005, 20:23
Heeft u hier ook een onderbouwing voor waarom dit niet de bedoeling is? Ik probeer kwaliteit voor een lage prijs te krijgen door de aanbiedingen die ik krijg onder elkaar te zetten. Lijkt mij niet meer dan redelijk.
Laiverd
%Europe/Berlin %838 %2005, 21:08
Hoeveel krijg je zelf voor die website en om welke kledingzaak gaat het eigenlijk? Is er een url zodat we een beetje een beeld van de stijl krijgen?
Dauntless
%Europe/Berlin %842 %2005, 21:13
Als ik nu zou zeggen: "Ik doe het voor 5€", dan wil jij dus dat flashingback daar weer onder gaat, etc ? Neem gewoon degene die je het beste aanstaat... Qua ervaring / prijs / portfolio / ... Dit is geen 'online veiling' of zo...
FlashElements
%Europe/Berlin %850 %2005, 21:25
...... of neem een standaard applicatie van hotscripts.com
GAAF!
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:41
De PM van Flashingback is als e-mail verzonden aan RogierB dit geeft je geen automatisch recht om zijn e-mail op het forum te plaatsen.
Na contact gehad te hebben met Flashingback heb ik zijn PM verwijdert uit dit topic :)
Onderbouwing: PM is niet voor niks een Private Message ;)
Larsvu
%Europe/Berlin %976 %2005, 00:26
Tsja, laten we de developers tegen elkaar uitspelen zodat we het straks een website voor 50 euro moeten maken, en een photo album voor een euro.
Je moet hier dus niet aan beginnen, mensen kunnen er altijd onder zitten. Het probleem is echter dat niet iedereen een goede kwaliteit aflevert.
rogierb
%Europe/Berlin %010 %2005, 01:14
Sorry voor de ophef. Ik kom vrijwel nooit op dit forum, dus weet niet precies hoe het er hier aan toe gaat. Ik zal jullie niet meer onderling tegen elkaar uitspelen. Nogmaals excuses.
Ik zelf krijg niks voor de website, volledig op vrijwillige basis. De kosten die gemaakt worden zijn dus ook voor eigen rekening. Een link geef ik liever niet op een forum, om indexering van google te vermijden. Via mail natuurlijk wel.
Ik zal aankomend weekend iemand uitkiezen. Dus als je jezelf aan wil bieden, dan kan je dat nu nog doen :D
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.