PDA

Volledige versie bekijken : [Animatie] Kerstkaart (The Houstonfrieks)

ninetynine
%Europe/Berlin %925 %2007, 22:12
Hoi iedereen,
Ik ben sinds kort aan de slag met After Effects, en hierzo mijn eerste creatie met het programma. |) Het filmpje is veel korter dan ik zelf in gedachten had, en ik heb het moeten
renderen in slechte kwaliteit (zie je aan beeld (belichting bv) en hoor je aan geluid) om nog de deadline te halen.
Ik heb zelf nog even een gebouw erbij gefriemeld in flash om een gat te verstoppen |) .
Sorry voor de kwaliteit, gelieve er niet op te letten.

De bedoeling was het contrast stad <-> natuur, de gezelligheid rond kerst en nood aan liefde
van mededmensen in de verf te zetten. Hopelijk is het ietwat gelukt.

Gebruikte software :
After Effects
Photoshop
Flash

Hierzo het filmpje (7Mb). En beste wensen voor iedereen !

Klik (http://www.houstonfrieks.be/kerst/kerstkaart.html)

*edit* : Ik zie nu net dat de ffkaart ook al een preloader heeft :D damn

En voor de zm's de fla : klik (http://www.houstonfrieks.be/kerst/kerstkaart.rar)

Flashingback
%Europe/Berlin %974 %2007, 23:23
Ik vind hem nog heel goed gelukt ook al is het nogal haastig moeten gebeuren. Ik had in het begin wel zo iets van "wat heeft dit met kerst te maken?" maar uiteindlijk vond ik het wel duidelijk dat je gewoon het contrast wou laten zien van bijden.

smarf
%Europe/Berlin %801 %2007, 19:14
Wauw, hele mooie soepele bewegingen!
Hij begint niet echt kerstig, maar eindigt goed!

Erg mooi!!!!!

Moet ook maar is gaan prutsen met After Effects,
daar zie ik mensen mooie dingen mee maken
(betekend niet dat dat mij ook gaat lukken, maar
het ontdekken is al leuk genoeg).

Mooie inzending!

Lators

ninetynine
%Europe/Berlin %816 %2007, 19:36
danku :)

Het contrast heb ik willen aanduiden door alles blauwtint te geven (photoshop), foto's van sxc.hu, en op het einde die stralende kerstboom. En idd msschn wat moeilijk om te verstaan als je dat op voorhand niet weet. |)

Zeker doen After Effects is een leuk programma om mee te werken. :) (ook al valt het in het begin mss tegen)