PDA

Volledige versie bekijken : per direct gezocht: full-time allround flash ontwikkelaar

mateo)
%Europe/Berlin %642 %2005, 16:25
Variomatic Amsterdam heeft per direct een vacature voor een full-time, allround Flash ontwikkelaar.

Het accent ligt op actionscripting, maar ook enig gevoel voor design is een vereiste. Daarnaast is ervaring met (het communiceren met) server side scripts van belang. Er zal voornamelijk gewerkt worden aan het (uit)bouwen van online flash games in opdracht van een van de grootste televisieproducenten van Nederland. We hebben een gezellig team en de arbeidsvoorwaarden zijn dik in orde. Lijkt je dit wat? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

mijn email adres: matthijs@variomatic.biz
onze website: www.variomatic.biz (http://www.variomatic.biz)
ons telefoonnummer: 020 616 2025 (vraag naar jan, piet of matthijs)

mateo)
%Europe/Berlin %659 %2005, 16:50
let op: deze week kan er nog gereageeerd worden :)

Mitch
%Europe/Berlin %666 %2005, 17:00
Misschien helpt het om meer informatie te geven. De informatie is nu een beetje beperkt. Misschien zou het helpen om ongeveer een beeld van het salaris te geven. Of wat er precies bedoelt wordt met gevoel voor design.

We hebben een gezellig team en de arbeidsvoorwaarden zijn dik in orde. Hier zou ik ook vraag tekens bij zetten.

Hier ook wat richtlijnen http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6

mateo)
%Europe/Berlin %681 %2005, 17:21
eh mitch, ik zal mijn best doen,
mijn berichtje was bedoeld voor de guru's die dachten, shit vast te laat. we zijn nog bezig met de reacties, dus het kan nog. het salaris kan ik niet geven omdat de ervaring en opleiding en ook het aantal uren dat iemand komt werken daar een rol in spelen. ik kan alleen maar zeggen dat we geen dubbeltjes omdraaien. variomatic wil het liefst iemand voor de volle 40 uur, maar het mag ook 32 zijn bijvoorbeeld, daar valt over te praten.
met gevoel voor design bedoel ik, dat je graag wil dat dingen er mooi uit komen te zien, dat je niet alleen maar onder de motorkap kijkt.
zo beter hoop ik.