PDA

Volledige versie bekijken : Marktconform salaris

pascal74
%Europe/Berlin %425 %2007, 10:13
Ik heb inmiddels 7 jaar ervaring met Flash en heb momenteel een leuke job als Flashdeveloper. Weet ook redelijk de ins & outs van AS1 en 2 en heb met Flashcom in het verleden ook al eens multiplayer games gemaakt.
Ik ben ik er sinds kort achter dat mijn salaris niet eens in de buurt komt van de rest van mijn collega's. Nu heb ik een dezer dagen mijn beoordelingsgesprek en wil dit ter discussie stellen. Ik zie vaak in vactures een salaris dat marktconform zou zijn, maar wat is dat dan eigenlijk? Met salaristesten krijg ik vaak niet een duidelijk beeld, omdat Flash vrij specifiek is.
Momenteel verdien ik bruto 2400 euro obv. 36 uur per week.
Kunnen jullie mij vertellen of dit 'normaal' is?

Alvast bedankt

P.S. Mocht deze vraag eerder gesteld zijn op het forum, excuses, dan heb ik niet goed gezocht :/

Dauntless
%Europe/Berlin %472 %2007, 11:20
2400€ Bruto of netto ?

pascal74
%Europe/Berlin %484 %2007, 11:37
2400€ Bruto of netto ?

Sorry, het is bruto.

-Rutger-
%Europe/Berlin %490 %2007, 11:46
da's veel hoor! (ik heb niet veel verstand van geld maar weet wel wat)

keuken
%Europe/Berlin %490 %2007, 11:47
met 2400 bruto per week heb je niet te klagen hoor :)
2400 bruto per maand is zelf nog zeer mooi!

mech7
%Europe/Berlin %494 %2007, 11:51
Per week is wel veel ja 0_o

pascal74
%Europe/Berlin %511 %2007, 12:17
Per week is wel veel ja 0_o

Natuurlijk niet 2400 euro per week, anders zou ik niet klagen :)

Ik bedoel 2400 bruto per maand obv. 36 uur per week

keuken
%Europe/Berlin %517 %2007, 12:25
Dat lijkt mij gewoon een juist bedrag dan. Ik verdien wat minder, maar ik heb dan ook nog geen 7 jaar ervaring.

mech7
%Europe/Berlin %521 %2007, 12:30
Je kan ook even checken op http://www.loonwijzer.nl die geeft een overzicht van wat je gemiddeld zou moeten krijgen. Alleen ik geloof niet echt dat alle beroepen er tussen staan.

RITS
%Europe/Berlin %927 %2007, 22:16