PDA

Volledige versie bekijken : Preloader: trager dan de html

DaveL
%Europe/Berlin %883 %2006, 21:11
Dag,
Ik heb een preloader aangemaakt in een scene, maar deze verschijnt nadat de html-code is geladen. Kan ik hier iets aan doen ? Kan ik beter een preloader op de eerste frame plaatsen van de main-scene ? Of wat ik ook lees op de forums, probleem met instellingen in flash ?
Zelf gebruik ik flash 8.

De site staat op http://www.davel.be/vandenbliek

Alvast bedankt voor de hulp !

underkoffer
%Europe/Berlin %887 %2006, 21:17
Je bedoeld dus dat eerst je html-pagina geladen wordt en daarna pas je swf?
Dit lijkt me volkomen normaal

DaveL
%Europe/Berlin %908 %2006, 21:48
Ik heb me verkeerd geformuleerd ! Wat ik bedoel is dat op de plaats waar de flashfile komt, nu een grote witte leemte is. Deze zou blauw moeten worden; zoals het kleine gedeelte bovenaan in de website. Achtergrondkleuren van tabellen laat hij natuurlijk ook niet door.
Dus dacht ik het via flash te proberen.

Als er iemand andere tips heeft, please do so !

underkoffer
%Europe/Berlin %920 %2006, 22:04
Bij mij werkt ie ongeveer. Ik krijg de preloader eventjes te zien maar hij gaat maar tot het midden en dan zie ik de volledige swf. Heb je misschien ergens gebruik gemaakt van de linkage (export for actionscript)? Heb dit probleem ook eens gehad bij een ingeladen stukje muziek

TheDutch
%Europe/Berlin %930 %2006, 22:20
Even achtergrond kleur een de embed en object tag meegeven.

DaveL
%Europe/Berlin %427 %2006, 10:14
Dank u wel, The Duch.
Ik heb nu de bgcolor 2x bijgevoegd bij het object. Alsook de background van de tabellen zodanig gezet. Toch zie ik nog (heel eventjes) het grote wit vlak op de plaats waar de movie komt...
Er is wel een verschil in responsietijd tussen Mozilla en IE. Ik gebruik Mozilla en daar zie je wit vlak iets langer dan IE. In IE zie je het amper, dus daarom denk ik dat ik het hierbij ga laten.

Underkoffer,
de loader gaat bij mij ook maar tot 20% of zo (als je goed en snel kijkt)
Als ik tijd heb, zoek ik het wel eens uit maar m'n flash is maar 56KB groot; te absurd om een loader te gebruiken maar t'was een poging voor die andere reden :-/