PDA

Volledige versie bekijken : ontwerp voor website

krush
%Europe/Berlin %711 %2005, 18:04
Ik heb even de opdracht gekregen een website te ontwerpen voor een ballon-decoratie winkel hier in de buurt. De website moet gemakkelijk te navigeren zijn & een goed overzicht geven van wat de winkel allemaal heeft van artikels en services. Het ontwerp moest simpel & en een mooie kleure combinatie hebben, de header word flash de rest html & css. (klik mss ook eens de huidige site :p ps: door een beroeps ontwerper gemaakt)

huidige website :p (http://www.floffy-balloon.be)

nieuw ontwerp (http://users.skynet.be/esli/floffy/layout.jpg)

(best op ware grootte bekijken)

comments ten zeerste welkom...
greetz, esli(no)

ninetynine
%Europe/Berlin %713 %2005, 18:07
leuke achtergrond , en kleurencombinatie , die wolken zijn ook leuk gemaakt :)

alleen heb ik het gevoel dat er nog net iets ontbreekt

Thijs
%Europe/Berlin %717 %2005, 18:12
ziet er leuk uit, als je er nog 1 foto in zet en wat nep content (Lorum Ipsum) kun je het nog beter beoordelen

WernerL
%Europe/Berlin %744 %2005, 18:52
ziet er idd. vet uit, niks mis mee!
Maak eens een html versie. :)

BDisOKE
%Europe/Berlin %784 %2005, 19:49
Nice!
Kan natuurlijk alleen maar beter worden als er zoiets is! ;)
Mis alleen nog iets meer vrolijkheid mbv foto materiaal, meer ballonnen, leuke dingen erbij?

krush
%Europe/Berlin %794 %2005, 20:04
hm ja maar is moeilijk te vinden goede ballon fotos:p kzal zien wat ik nog kan doen.

bedankt voor de comment

Superjoep
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:25
Leuk!
Hij is door de blauwe kleur lekker fris.
Met die header heb je natuurlijk veel ruimte om een leuke animatie te maken.
Wel vind ik dat de tekst "floffy-balloon.be" daar een beetje zweeft. Zou hem iets meer in de hoek zetten (vooral naar onderen). Denk dat dat iets mooier is.
Verder natuurlijk in het menu oranje mouseovers he ;) zou mooi passen!
Het blauwe achtergrond patroontje vind ik eigenlijk iets minder mooi. Beetje _te_ aqua achtig. Hij viel me een beetje te veel op.
Misschien als je om de site een rand zet, dat het dan mooier overkomt. Anders zou ik een ander patroontje kiezen of de kleur wat aanpassen (iets zachter maken).

(pff hoor mij trouwens eens praten alsof ik verstand van design heb :p ;))

Succes ermee! Wordt mooi, i'm sure.

Flashingback
%Europe/Berlin %000 %2005, 01:00
Ziet er goed uit. Ik vraag me aleen af als je die patern volledig op de achtergrond zet of die dan niet te veel de aandacht zal trekken.

Pointer
%Europe/Berlin %048 %2005, 02:09
vindt hem zelf te veel - blog - look a like.

theFlashWizard
%Europe/Berlin %079 %2005, 02:54
ik mis de vrolijkheid die ze in het oude ontwerp wel hadde..
gebruik bijv meer ronde vormen..

man§zat
%Europe/Berlin %493 %2005, 12:49
ik sluit me helemaal aan bij de vorige sprekers. Tuurlijk ziet deze site er lekker uit, met wat gradients en een foto van wolken. Echter het zegt niks over je product. De oude site past er mee bij. Een grappig mannetje past meer bij een firma die ballonnen bedrukt, dan een reeks balonnen die naar de hemel opstijgen.

Waarom geen tros ballonnen met de menu-items daar op gedrukt? En als je er op één drukt, knapt hij en zakt de navigatie een stukje. Netzolang die uit beeld is... Ach ja, zomaar een ideetje :p

Ik vind hem veel te zakelijk, maar misschien was dat wel de opdracht...

krush
%Europe/Berlin %510 %2005, 13:14
bedankt voor de leuke ideetjes, ik zal eerst even aan de klant tonen want klant is koning lol:p en zal zien wat ik nog kan doen.
grts

vincent blom
%Europe/Berlin %587 %2005, 15:05
Lelijke afschuwelijk ouderwets ontwerp!!
Je ideeen voor ballonen zijn goed, maar website is afschuwelijk!!

vectorboy
%Europe/Berlin %637 %2005, 16:17
Goed zo Vincent Blom! Netjes onderbouwde kritiek waar iedereen wat aan heeft! Ga zo door! :X

@esli: Ik vind hem wel leuk, slechts paar kleine puntjes

- lettertype van floffy-balloon vind ik te saai, iets pakkender zoeken en misschien vast maken aan de blauwe rand (als je begrijpt wa k bedoel)
- misschien waar nu 2 keer 'nieuws' staat (links) een soort verticale banner maken met allemaal ballonnen ofzo. Kwestie van opvulling en vrolijkheid.

En dan de pluspuntjes:

+ leuke, frisse kleuren
+ erg coole achtergrond
+ lekker clean

Nog beetje werk en dan is ie àf!

mech7
%Europe/Berlin %645 %2005, 16:29
Hele verbetering met wat er stond, das echt zon site uit begin jaren 90 :D
Mischien dat je het nieuwe ontwerp mischien nog iets groter zou kunnen maken maar voor de rest ziet het er ok uit.

digitalnrg
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:34
die ballonetjes die vager zijn, horen ook kleiner als ze verder weg zijn ;)
Verder oké