cencrea
%Europe/Berlin %489 %2006, 11:44
Beste FF'ers,
Ik zit vast,
Weliswaarben ik er bijna maar de code is nu te uitgebreid geworden en ben er zeker van dat het gemakkelijker kan.
daarbij de vraag naar hulp.
Het betreft :
Een movieclip ( bvb. een vierkant of een cirkel ) moet een cirkelvormige baan beschrijven rond een centraal punt ( initx , inity bij voorkeur )
straal is ook variabele van de cirkelvormige baan.
Daarbij komt nog dat ik een ease-beweging wenste ( easeOut ) -> snel beginnen en naarmate het einde vertragen.
het object dient dus naar een plaats te bewegen met een easeOut beweging.
startpositie is bvb. : 90graden en ik wil hem bvb. naar nieuwe positie 270graden laten gaan. dan beschrijft deze beweging een halve cirkel.
Iemand die hier mee omweg kan ?
Indien vragen, opmerkingen, oplossingen, laat maar komen.
Ben benieuwd,
mvg. Yordi
Ik zit vast,
Weliswaarben ik er bijna maar de code is nu te uitgebreid geworden en ben er zeker van dat het gemakkelijker kan.
daarbij de vraag naar hulp.
Het betreft :
Een movieclip ( bvb. een vierkant of een cirkel ) moet een cirkelvormige baan beschrijven rond een centraal punt ( initx , inity bij voorkeur )
straal is ook variabele van de cirkelvormige baan.
Daarbij komt nog dat ik een ease-beweging wenste ( easeOut ) -> snel beginnen en naarmate het einde vertragen.
het object dient dus naar een plaats te bewegen met een easeOut beweging.
startpositie is bvb. : 90graden en ik wil hem bvb. naar nieuwe positie 270graden laten gaan. dan beschrijft deze beweging een halve cirkel.
Iemand die hier mee omweg kan ?
Indien vragen, opmerkingen, oplossingen, laat maar komen.
Ben benieuwd,
mvg. Yordi