Volledige versie bekijken : Website in Flash
KuppieNMGN
%Europe/Berlin %585 %2006, 14:02
Hallo,
Ik ben een superbeginner op het gebied van Flash, maar wil erg graag leren om met flash een website te bouwen.
Kan iemand me hier bij helpen?
Ik heb al veel op internet gezocht, maar kon weinig vinden over het maken van websites, maar misschien heb ik ook wel helemaal op de verkeerde woorden gezocht!
Kan iemand mij helpen?
Liefst een stap-voor-stap uitleg en iemand die als helpdesk kan dienen..haha... :)
Alvast bedankt!
Groeten,
Kuppie!
-Rutger-
%Europe/Berlin %595 %2006, 14:17
Ik heb geen portfolio maar weet in principe wel hoe het moet :P
Daarom raad ik je dus aan iemand anders te zoeken :P
josko
%Europe/Berlin %595 %2006, 14:17
begin bij HTML :)
Daarvoor moet je zijn op: http://www.w3schools.com [engels]
Daarna wil je dus flash :)
klik op het icoon met de fox in mijn signature :)
KuppieNMGN
%Europe/Berlin %819 %2006, 19:40
begin bij HTML :)
Daarvoor moet je zijn op: http://www.w3schools.com [engels]
Daarna wil je dus flash :)
klik op het icoon met de fox in mijn signature :)
Welke soort flash kan ik het beste gebruiken, die van Macromedia of van Adobe, wat is het verschil? Welke versie?
Heb je een download link?
Is het noodzakelijk om eerst HTML te leren? Kun je het niet direct in Flash maken?
Alvast bedankt!
josko
%Europe/Berlin %831 %2006, 19:56
dat is gelijk.
Macromedia was afhankelijk, maar is overgenomen door Adobe. :)
--
Download link: naar adobe.com en een trail downloaden. Het is betaalde software ;)
HTML is wel zo handig. Zonder kan het ook, via een functie in Flash.
succes!
KuppieNMGN
%Europe/Berlin %838 %2006, 20:06
dat is gelijk.
Macromedia was afhankelijk, maar is overgenomen door Adobe. :)
--
Download link: naar adobe.com en een trail downloaden. Het is betaalde software ;)
HTML is wel zo handig. Zonder kan het ook, via een functie in Flash.
succes!
OK,maar welke versie kan ik het beste gebruiken? En werkt Flash dan niet net zo als een soort html-editor?