Volledige versie bekijken : 3 jaar ervaring in heel het multimedia gebeuren (zoek freelance job)
starfish
%Europe/Berlin %467 %2006, 11:13
Ik ben 19 jaar en heb al 3 jaar ervaring met Flash, Photoshop, Premiere, xhtml enz.
Ik heb multimediatechnieken gevolgd in het secundair onderwijs en nu volg ik multimedia en communicatietechnologie aan de hoge school. Om wat extra bij te verdienen zoek ik nu een freelance job. Als je me kan helpen.
Groetjes Kenny
EasyT
%Europe/Berlin %672 %2006, 16:08
Hallo Kenny, woon je een beetje in de regio Amersfoort- Ede? Wellicht dat we dan wat voor je hebben. Kijk op www.isi.nl
Groeten,
Theo
easy2reach
%Europe/Berlin %499 %2007, 11:58
Beste,
Ik zoek iemand die een simpel, maar effectief virtueel spel kan maken op mijn site. De bedoeling en uitwerking gaat in overleg/samenwerking met mij en ik heb er een interessant x bedrag voor over.
Interesse?
Mijn concept is simpel, uniek en interactief.
Ik weet dat het technisch kan, mits je een beetje kan programmeren. Daarom zoek ik iemand, misschien jij!
Nu even duidelijk.
Ik ben www.easy2reach.nl gestart om iedereen mobiel bereikbaar te maken.
Het is een dienst om alle mobieltjes met een sms bereikbaar te maken met respect van privacy.
Maar, mijn uitdaging is dit:
Men besseft niet dat alle 06 nummers niet in de telefoongidsen zijn opgenomen wegens privacy... want iedereen kent de 06 nummers toch wel van vrienden?
Maar aan de andere kant.. jij kent mijn 06 nummer toch ook niet. Dus waarom zou jij je niet met een sms aanmelden zodat we samen mobiel bereikbaar worden?
Het concept gaat dus over de bereikbaarheid van z'n 06 nummers. De hele uitdaging zit nu in 'het laten aanmelden van mensen via 1 gratis sms'.
Om mensen aan te melden heb ik een interactief spel voor ogen. Een spel waar iedereen aan mee doet.. een spel wat 'je pakt'.
Jij kan namelijk jezelf met jouw mobiel aanmelden op een bijzondere manier; via 1 sms... en tegelijk terecht komen in iemand z'n 'kolonie'.
Een kolonie is een groot mierennest. Het spel heet dan ook: verzamel zoveel mogelijk mieren in jouw kolonie!
Zodra iemand zich met 1 sms aanmeld.. doet ie mee!
Als mensen elkaar aanmelden, verzamelen ze 'mieren'.
Bekijk deze stappen voor meer duidelijkheid. Ga naar www.easy2reach.nl klik op kolonie en vul mijn 06 nummer in: 0646701292
Je ziet dan, dat ik mensen heb aangemeld die op hun beurt andere hebben aangemeld (eerste en tweede generatie).
Aan de rechterkant zie je een stilstaand plaatje met mieren..... dat moet dus een levend geinig strip verhaal worden over de personen die links zijn verzameld-aangemeld.
Het stripverhaal gaat over mieren, waarbij de namen die (links op de pagina) zijn aangemeld ... boven de mieren rechts verschijnen, zodat personen als mier tegen elkaar praten. Dit doen we aan de hand van vooraf geprogrammerde teksten.
Het doel? .... mensen aansporen om andere mensen een gratis sms te laten sturen, zodat deze mensen als mier met elkaar een eigen virtueel leven leiden.
Het verhaal verandert steeds zodra een extra mier wordt aangemeld. Er zijn bijvoorbeeld 20 verhalen, afhankelijk van hoeveel mieren in je kolonie zitten.
Het is bijzonder, want als mijn contact een ander contact aanmeld.. komt deze automtisch in mijn kolonie en verandert mijn verhaal!!
Als ik 1 persoon heb aangemeld, gaat het verhaal over mij en de andere mier.
als die persoon een andere aanmeld, gaat het verhaal over mij en 2 andere mieren (echter in zijn eigen kolonie kom ik niet voor.. daar gaat het verhaal over hem diege die hij heeft angemeld)
etc.
'vrienden' melden zich aan als mier en gaan een eigen leven leiden ....
Als je meer wil weten, laat het weten! mail of mobiel: 0646701292
gr
Sven
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.