Volledige versie bekijken : [Site] voor mijn bedrijf!
Lorrens
%Europe/Berlin %939 %2006, 22:32
Hey,
Trots om aan te kondigen dat de nieuwe website van mijn bedrijf eindelijk online is!
Veel dingen uitgeprobeerd, maar het streven was toch een professioneel ogende site met toch een kleine speelse twist eraan. En dat is volgens mij heel aardig gelukt.
De header plaatjes zijn gemaakt door flor!s, ik heb de subtiele animaties erbij gedaan.
Ik heb het design gemaakt, de boys zelf zijn verantwoordelijk voor het cms erachter.
Site is HTML 4.01 en CSS 2.0 Valid.
En dan nog een bedankje aan mknol, voor het script wat de links veranderd in flashfiles! Het was een gepeuter met de css, maar het is gelukt, en het resultaat is leuk geworden. Bedankt!
Jullie meningen? 8D
zuyp
%Europe/Berlin %970 %2006, 23:17
Leuke site:
- Bloeddruppel aan de schaar is een leuke easteregg.
- De Headersdrawings zijn sowieso cool.
- Leuk logo
- De grijze sidebar waar de vacatures staan, zou ik de gebruiker per vacature laten klikken, in plaats van ze te verwijzen naar een pagina, waar ze vervolgens per vacature moeten selecteren.
- Bestaat Wallie nog? Ik dacht dat hij compleet van de kaart was geveegd door iDeal.
- Contentfoutje: Niet alle partners die in de sitemap staan staan in het overzicht.
- Hetzelfde geldt voor projecten.
- Ik kan sowieso (goed hè, Flashgirl?) een aantal pagina's uit de sitemap niet terugvinden. Bijvoorbeeld Geschiedenis.
- Inderdaad (http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.webgamic.nl), maar kijk wat verder dan je neus lang is. ;) (http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.webgamic.nl%2Fsitemap-webgamic%2F) (ok, tis niet schokkend, gewoon dreamweaver <br/>-etjes.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Maar leuke site.
Lorrens
%Europe/Berlin %978 %2006, 23:28
hahaha, we wouden eerst XHTML doen, vandaar die <br />
uiteindelijk dachten we.. kan net zo goed eerst nog HTML.. dus vandaar ;)
Het klopt dat niet alle partners/projecten kloppen.. er is één project (bedrijf wordt dus een partner) nog niet helemaal rond dacht ik.
Ze hebben bewust gekozen voor alle vacatures laten linken naar 1 pagina..
En ja.. Wallie bestaat nog! Zie het zelf ook niet zo vaak meer.
Logo is gebaseerd op de G en de W, en een spermacel: "We fertilize the web!"
In de andere headers zit een brandende sigaret en een glansje over de zonnebril, wist niet of je het opgevallen was :)
zuyp
%Europe/Berlin %982 %2006, 23:35
@Lorrens: Ja, die andere eastereggs had ik ook gezien, maar vond die bloedruppel erg leuk.
En die spermacel, ik had het er eerlijk gezegd niet uitgehaald.
En Wallie? Terminaal, ben ik bang. Bill stopt er per 1 jan. 2007 ook al mee. "Bill? Huh? Wada?"... Ik bedoel maar.
Mag ik vragen waarom voor die vacature link hebt gekozen op deze manier? (gewoon benieuwd)
Lorrens
%Europe/Berlin %986 %2006, 23:40
@Lorrens: Ja, die andere eastereggs had ik ook gezien, maar vond die bloedruppel erg leuk.
En die spermacel, ik had het er eerlijk gezegd niet uitgehaald.
En Wallie? Terminaal, ben ik bang. Bill stopt er per 1 jan. 2007 ook al mee. "Bill? Huh? Wada?"... Ik bedoel maar.
Mag ik vragen waarom voor die vacature link hebt gekozen op deze manier? (gewoon benieuwd)
Bill was toch heel wat anders dan Wallie?
Maar ik heb geen idee hoe Wallie het gaat doen.. we zien wel :)
En de vacature link:
"Omdat we eerst wat algemene informatie wat voor elke vacature geldt willen laten zien, alvorens we om specifieke dingen gaan vragen"
zuyp
%Europe/Berlin %370 %2006, 08:52
Bill was toch heel wat anders dan Wallie?
Maar ik heb geen idee hoe Wallie het gaat doen.. we zien wel :)
En de vacature link:
"Omdat we eerst wat algemene informatie wat voor elke vacature geldt willen laten zien, alvorens we om specifieke dingen gaan vragen"
Ok... van die vacature... is inderdaad een logische reden ;)
En hoe Wallie het gaat doen? Nou... het 'doet' het al vijf jaar, en draait bijna altijd Break Even. ;) En bill is eigenlijk hetzelfde als wallie, alleen is bill gekoppeld aan MSN en Wallie aan een kaartje.
flor!s
%Europe/Berlin %373 %2006, 08:58
Erg leuk gedaan! Simpel en duidelijk en een flinke verbetering van de oude site :D Tekeningen zijn ook leuk ;) Vooral de toevoeging (rook bijv) doen 't m.
mknol
%Europe/Berlin %449 %2006, 10:46
Je navigatie vind ik het mooist. Jij weet waarom ;)
|
| hint*
|
|
\ /
\/
mech7
%Europe/Berlin %460 %2006, 11:03
The page isn't redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
Nidd
%Europe/Berlin %496 %2006, 11:55
Lekker strakke website! :)
Goed gedaan..
Niels
Lorrens
%Europe/Berlin %497 %2006, 11:55
The page isn't redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
hmm, heb je enig idee waar dit aan kan liggen? :S
Had ik nog niet gezien namelijk...
Je navigatie vind ik het mooist. Jij weet waarom ;)
hahaha, ik had in de beginpost ook al even een bedankje geplaatst :D
mech7
%Europe/Berlin %497 %2006, 11:56
Nee ik zou het niet weten hoe doe je de redirect?
Lorrens
%Europe/Berlin %500 %2006, 12:00
Nee ik zou het niet weten hoe doe je de redirect?
Met php en .htaccess.. wordt er een andere naam aan een pagina gegeven, lijkt veeeeel netter in de adresbalk :)
Waar krijg je die time-out?
dvkarper
%Europe/Berlin %549 %2006, 13:10
leuk gedaan zeker die buttons, en het is gelukt om zakelijk over te komen.
1 ding alleen bij portfolio staat 1 project in maar als je naar die website gaat dan gaat ie in het zelfde scherm dat vind ik zeer eritant, ik denk dat het een foutje is.
veder goed gedaan.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.