Volledige versie bekijken : Mijn eerste Flash intro...
billow99
%Europe/Berlin %398 %2005, 10:33
Dag mede-flashers
Ik ben nog niet zo heel lang bezig met Flash, maar heb het recentelijk voor het eerst toegepast in een intro voor de website:
http://www.dropjelyrics.nl
Helaas was het project nogal geheim en kon ik het niet als testcase laten zien, maar ik ben toch benieuwd wat jullie er van vinden. De muziek is ook van mij en de rest van de site ook, maar dat is voornamelijk html.
mazzel
billow99
boppers
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:53
Prima intro, past goed bij de website
brossiekoppie
%Europe/Berlin %427 %2005, 11:15
Knap werk
man§zat
%Europe/Berlin %486 %2005, 12:40
Lekkere muziek en toffe intro. Ziet er goed uit.
maar...
Waarom is het alleen beperkt tot de intro. Waarom heb je in die stijl (muziek, overgangen) niet de hele website gemaakt. Intro en website in één dus. nu hangt die intro er een beetje bij. Eigenlijk andersom, na een vette intro, krijg je opeens een 'saaie' html pagina.
Ik begrijp de keuze wel hoor. Je bent nog niet zo lang bezig met flash, dus gelijk de hele website in flash zou ik ook niet aandurfen. Misschien een uitdaging voor de volgende keer?
billow99
%Europe/Berlin %519 %2005, 13:28
Thanx voor jullie reacties.
Inderdaad man§zat, nog niet zó veel ervaring met Flash. Daarnaast is het een commercieel project en kon ik er dus maar een aantal uur aan besteden. Ook de combi met de database (in dit geval asp) is voor mij met Flash nog niet bekend.
Anyway, in ieder geval de moeite waard om er de volgende keer een 'all around' flash-site van te maken.
Greetz,
billow99
object
%Europe/Berlin %459 %2005, 12:02
nice voor je eerste intro te zijn!! alleen, na het 2d plaatje is ie al saai...misschien iets flitsender, sneller nog?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.