PDA

Volledige versie bekijken : Reverze

barry_driessen
%Europe/Berlin %402 %2006, 09:39
Hi y'all,

Gisteren ons laatste project online gezet. Het is de website voor Reverze. Het grootste harddance-event van België. Ik vind het zelf wel vet geworden :)

Reverze.be (http://www.reverze.be)

Graag jullie reacties!

Grtz,
-- Barry
-- thePharmacy

raffa
%Europe/Berlin %424 %2006, 10:11
wooooooooow vett ! alleen groot en ik weet soms niet waar ik heen moet ofzo duurt een beetje lang voor alles laad maarjah dat is logisch maar toppie :D

maarten87
%Europe/Berlin %429 %2006, 10:18
niet die kleuren!!!!!!!!!

maarten87
%Europe/Berlin %430 %2006, 10:20
oeps bij de verkeerde, site ziet er wel vet uit

Nidd
%Europe/Berlin %437 %2006, 10:29
Gaaf! :) Mooi gemaakt, helemaal super! :)

Niels.

Down
%Europe/Berlin %456 %2006, 10:57
Netjes! Ja laden duurt even maar ja.. dan krijg je ook wat.. Ik moest in het begin wel zoeken of je iets aan kon klikken.. misschien een extra menuutje erin gooien (ja ik weet t.. is niet de bedoeling) maar anders raak je misschien bezoekers kwijt..

alexju
%Europe/Berlin %553 %2006, 13:17
gisteren? ik heb die veel vroeger gezien!! Maar die is ownen ja, ik ga wss naar reverze! see ya :p

Bigbuddha
%Europe/Berlin %561 %2006, 13:28
Grafisch en technisch ziet het er allemaal wel goed uit. Toppy.

Maar naar usability en stijl vind ik het wat minder. De stijl doet me niet meteen aan het onderwerp denken. En de usability is echt niet goed. Of het zou de bedoeling moeten zijn een "zoek de knop zelf maar"-site te zijn.

Maar toch zeer leuk

fleasy
%Europe/Berlin %569 %2006, 13:39
Het navigeren ( vind ik ) kan heeeeel wat overzichtelijker, maar dat maakt de rest van de site weer goed! Alleen zoui ik nog ff kijken, hoe de site draait op 1152x864, ik zie die letters, reverze nog maar net, echt geen enkele speeling, dah vint ik lelijk :p.

keuken
%Europe/Berlin %581 %2006, 13:57
Diablo font maakt het wat amateuristisch.
Trage responstijd bij de back-knop (na filmpjes).
Voor de rest: Wreed knap gemaakt!

Nidd
%Europe/Berlin %588 %2006, 14:07
Die traagheid na de back-knop heb ik ook meegekregen ja! Daar moet echt iets aan veranderen. Verder vind ik het soms wat onduidelijk wat te doen en waar je in HEMELSNAAM bent! :P

Niels

tijmen_4real
%Europe/Berlin %669 %2006, 16:03
Ziet er echt gaaf uit. Welke programma's heb je hiervoor gebruikt ? Toch niet alleen Flash ??

sanderd
%Europe/Berlin %686 %2006, 16:28
Geniaal :) Prachtige myst-reeks sfeer, hou ik altijd wel van :)

Flashgirl
%Europe/Berlin %698 %2006, 16:45
Hey Barry,

Prachtige effecten, leuk en creatief gebruik van Flash! Spannende site, het is net of je in een film belandt. Goed gelukt concept dus! De algehele sfeer deed me ook een beetje denken aan jullie vroegere laboratorium site (die ik ook geweldig vond).

Ik ben ook wel benieuwd welke software jullie hebben gebruikt. Is de achtergrond met de buizen bijvoorbeeld getekend, zijn het fotomanipulaties, of is het 3D, of een combinatie?
Ik zou het wel leuk vinden als je er iets meer over kon vertellen.

Waren jullie vrij in het maken van een concept, of is het concept door een extern bedrijf bedacht?

Ik heb je topic verplaatst naar de Showcase, waar we alle projecten naartoe verplaatsen die van uitermate hoge kwaliteit zijn.

matzo
%Europe/Berlin %729 %2006, 17:31
Hey Barry,
Ik heb je topic verplaatst naar de Showcase, waar we alle projecten naartoe verplaatsen die van uitermate hoge kwaliteit zijn.
En daar komt hij pas helemaal tot zijn recht...
Mooie site, echt waar! En origineel! Doet mij een beetje denken aan een (efteling?) site die hier ooit is gepasseerd. Ik ga nu de link zoeken... :O
Gevonden:http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6001
het doet mij er vooral aandenken door die elementen die uit de zeevaart lijken te komen... :# Maar, GOOD JOB.

maccable
%Europe/Berlin %747 %2006, 17:56
Ziet er mooi uit. Ik vind alleen het Diablo idd niet zo mooi en goed gekozen. Maar verder zit het wel goed in elkaar.

Eeyz
%Europe/Berlin %753 %2006, 18:04
Wow, stoer!:)
Die is echt vet!
Hoe heb je dat ooit zo gemaakt?:D

Nidd
%Europe/Berlin %758 %2006, 18:12
Absoluut showcasemateriaal-waardig! :) Tof werk..

Niels.

gb41
%Europe/Berlin %900 %2006, 21:36
Ja gast dit is dus debiel vet he?

zuyp
%Europe/Berlin %004 %2006, 00:06
Awesome!

lepermike
%Europe/Berlin %571 %2006, 13:43
echt vet!

BlijBlauw
%Europe/Berlin %670 %2006, 16:06
hoe super vet! Doet me meteen, direct denken aan, als het aan mij ligt, beste spel ooit gemaakt: Myst (de hele serie) wat een sfeer, wat een sfeer! Petje af hoor, groot aplause, hulde, ik vind het serieus prachtig!

Precies de sfeer die ik zoek ik mijn spel, maar ook precies de sfeer die het niet zal kunnen krijgen :P, mij vraag, waarmee heb je het gemaakt! :D echt super vet. Hiermee moet je wat gaan doen man, het kan veel meer worden dat een website!

Flashgirl
%Europe/Berlin %786 %2006, 18:52
Hiermee moet je wat gaan doen man, het kan veel meer worden dat een website!
Ehm :D ... Hoe bedoel je dat...? Dat hij meer met deze opdracht / website moet doen, of dat hij vaker websites moet maken? Want ThePharmacy is al jaren een bekend webdesignbureau hoor ;) :) .

Jelle
%Europe/Berlin %135 %2006, 03:14
Grafisch is het enorm!
Maar ik ben niet zo te vinden voor het concept(navigeren enzo) van de site, maar da's persoonlijk. Je ziet die stijl wel vaker.

Nog eens, lekker gedaan :D

Nidd
%Europe/Berlin %579 %2006, 13:54
Ehm :D ... Hoe bedoel je dat...?

Het lijkt me dat er bedoeld wordt dat deze website tot veel meer kan uitgroeien; een spel bijvoorbeeld. Zoals BlijBlauw als zei: De sfeer is echt goed!

Mvg,

Niels.

barry_driessen
%Europe/Berlin %399 %2006, 09:34
Bedankt voor al jullie reacties! :D top.

Even een paar antwoorden op jullie vragen:

- Het navigaren is inderdaad niet rechtlijnig, met een menu enzo, maar dat hoorde bij het concept. Het moest inderdaad een beetje ala Myst worden. Verder hebben we volledig de vrije hand gehad.

- Alle 3D animaties zijn gemaakt in Lightwave. De ombouw en andere graphics zijn een combinatie van 3D en foto's.

- Font Diablo :( Tja.... Dat hoorde bij de huisstijl. Niet door ons gekozen ;)

Grtz & thanks,
-- Barry
-- thePharamcy

vector monkey
%Europe/Berlin %771 %2006, 18:30
Erg Erg Vet!
ik hou wel van sites met 3d filmpies :)
Is erg veel tijd in gestoken zo te zien.

Momenteel ben ik bezig met de site van Trance Energy 2007, het grootste trance event van NL. Helaas is ID&T erg laat gekomen met de opdracht en hebben we dus niet veel tijd.

Keep up the good work!!

vector monkey
%Europe/Berlin %773 %2006, 18:33
Ehm :D ... Hoe bedoel je dat...? Dat hij meer met deze opdracht / website moet doen, of dat hij vaker websites moet maken? Want ThePharmacy is al jaren een bekend webdesignbureau hoor ;) :) .

hij bedoelt natuurlijk dat die jongen als beroep websites moet gaan maken, want zo te zien heeft hij talent. :P mischien dat hij daar best wat geld mee kan verdienen..

duh :X

M@rcel
%Europe/Berlin %585 %2006, 14:03
Had hem al gezien maar wel mooi gemaakt!
Alleen navigatie mag duidelijker :)

Ga hier denk ik ook wel heen, 2e zaal is voor art of dance :)
Nog vrijkaarten over? :p

BlijBlauw
%Europe/Berlin %835 %2006, 20:02
ik bedoelde dus dat hij het moest uitwerken als groter project, bijv. een spel ofzo, een film, een tv programma, bedenkt het zo gek als je wilt, maar hier kan je meer mee dan 'alleen' een site!

vacsetron
%Europe/Berlin %939 %2006, 22:33
vette shit ouwe! 8D

supermaggel
%Europe/Berlin %582 %2006, 13:59
heeel erg gaaf, ik weet niet of het al eerder is gezegd maar bij het bekijken van de route kan ik aan de linkerkant van mijn browser (firefox) je tween zien wegvliegen.
de website heeft een hele goede sfeer / thema, past allemaal goed bij elkaar. leuk idee, het blacklight teksteffect (in meerdere kleuren zelfs). in het begin van de site is alleen niet duidelijk dat je zelf het scenario beweegt, maar dat is allemaal deel van de multimediaervaring denk ik :)

heel erg gaaf!

debiesven
%Europe/Berlin %730 %2006, 17:32
Mooie site! Ik ga er 100% zeker naartoe. Heb 18 kaartjes thuis liggen en 2 volle bussen geregeld! In het totaal met 100man!

TimCG
%Europe/Berlin %811 %2006, 19:27
Howly ...! Echt prachtige website! Zou best wel een vette game website zijn. Dat snel vooruit lopen deed mij ook denken aan FarCry. Echt top 3d modeler! Wie van jullie twee heeft de models gemaakt?

Een tip misschien, als ik het filmpje bij media bekijk dan stop het sfeergeluid op de achtergrond van de website niet.

En nog een vraagje vanwaar hebben jullie al die geluiden op de website? Ik zoek al een tijdje naar zulke geluiden.

Maar nogmaals echt top, professioneel werk!