PDA

Volledige versie bekijken : Tafeltennis Poster

knakkie
%Europe/Berlin %710 %2006, 17:02
Wij of eerder gezegd ik van tafeltennisvereniging Smash ben op dit moment, afgelopen weken/maanden bezig met het promoten van de vereniging. Ik heb een tijd geleden een toernooi gehouden en heb daarbij een poster gemaakt om bijvoorbeeld bij scholen te hangen. Nu was ik tijdens het maken er al achter dat ik dit niet zo mooi kan als andere mensen die hier beter in thuis zijn. Zie hier het eindresultaat: http://stuwww.uvt.nl/~s132741/smash/nieuws/Open%20Bergse%2026-11-2006.pdf. Hier zit niets graphisch in, alleen gekopieerde plaatjes.

Nu wil ik een poster gaan maken maar dan voor onze tafeltennisvereniging in het algemeen en ik dacht van, misshien kunnen andere mensen op dit forum dat stukken beter dan ik als ik zo naar die showcases kijk.

De bedoeling is een tafeltennisgerelateerde poster/plaatje te maken, dus bijvoorbeeld een batje die tegen een balletje aanslaat, 2 mensen die tegen elkaar aan het tafeltennissen zijn op een tafel of iets anders moois, waarmee wij onze vereniging kunnen promoten. Wij willen dit op A3 of A4 afdrukken, dus denk om de kwaliteit, heb hier niet heel veel verstand van, maar dat je niet de pixels ziet zitten. De prijs is dat de mooiste of meerdere worden gebruikt, je naam kunnen we eventueel op de poster bij vermelden. Ik hoop zo genoeg informatie verschaft te hebben. Ik ben benieuwd of iemand het leuk lijkt om zoiets te ontwerpen. Bij voorbaat dank.

Extra informatie wat er misschien in kan worden verwerkt zodat dit niet los vermeld hoeft te worden.
Naam vereniging: Tafeltennis Vereniging Smash
Lokatie:
C.C. "De Schattelijn"
Vismarkstraat 4a
4931 AZ Geertruidenberg
Website: http://battle.at/smash
Trainingstijden kunnen eventueel erbij vermeld worden, staan op de site.

w00
%Europe/Berlin %723 %2006, 17:22
Leuk dat je het probeert over te laten komen als een battle, zodat je onder de kosten uit kan komen. Maar je snapt hopelijk zelf toch ook wel dat dit niet gaat werken tenzij je bereid bent iemand een vergoeding hiervoor te geven.

psychonikeo
%Europe/Berlin %763 %2006, 18:20
en een echte website is misschien eerder een idee dan een poster. En om mijn naam op een poster van een tafeltennisvereniging vind ik nou niet echt een prijs zoals w00 al zegt.

Emveedee
%Europe/Berlin %779 %2006, 18:42
Kunnen ze niet meer zomaar posten in werk aangeboden komt
t maar in t battle forum -.-

VVP
%Europe/Berlin %782 %2006, 18:46
haha wel een orginele manier(?) om 't zo gratis voor elkaar zien te krijgen :P
grappig op wat voor 'n ideeën mensen tegen wordig komen. iig succes verder ;)

knakkie
%Europe/Berlin %833 %2006, 19:59
Ehm, ik dacht dat dit een forum was voor hobbyisten die het leuk vinden om zoiets te maken en dat als je naam of website erbij staat het aantrekkelijk maakt om zoiets te maken. Ik zie bij andere battles ook geen vergoedingen staan en staat ook in de beschrijving dat dit niet de bedoeling is. Blijkbaar heb ik het verkeerd begrepen en ben ik niet op het juiste adres. Mijn excuses. Zoek/Probeer ik verder...

P.s. wij besturen de vereniging ook vrijwillig zoals vele andere vrijwilligers dus zo'n vreemde vraag vind ik het niet vanuit een vereniging, maar dat terzijde.

Ruben!
%Europe/Berlin %888 %2006, 21:18
Het verschil tussen deze 'battle' en andere battles, is dat we deze battle doen in jouw belang. Jij hebt er baat bij, hoeft relax nix te doen, terwijl wij druk bezig zijn een poster te maken. Je vergoeding is ook een beetje erg onder de maat.

Bij andere battles geef je het gemaakte ding niet uit handen (behalve bij de FF KK-C), en hier wordt het eigendom van een tafeltennisvereniging:)

Als je er wel een echte vergoeding voor over hebt, kun je het in het Werk Aangeboden forum posten:)

knakkie
%Europe/Berlin %114 %2006, 02:44
Ik heb inderdaad baat bij deze battle, als je het vergelijkt met 'Kloon jezelf' waar de topic starter dit niet heeft. Dus de baat die een of meerdere verenigingen hiervan hebben weerhoudt jullie om die moeite te doen, das jammer. Maar wat ik al eerder zei, ik dacht dat jullie het leuk vonden om te doen, wat blijkbaar niet zo is.

Ik snap het nuance verschil, jammer dat er op dit forum geen draagvlak hiervoor is, in ieder geval de reacties die ik tot nu toe heb gelezen. Ik wil jullie bedanken voor de reacties en mijn excuses om hier een topic over te beginnen. 'Echte vergoedingen' wordt voor dit soort zaken niet vrijgegeven bij de club, dus helaas...

P.s. over eigendommen etc. heb ik niet gesproken.

josko
%Europe/Berlin %374 %2006, 08:59
Het verschil is dat jij denkt, dat een hobbyist dit altijd zomaar doet.

Adobe photoshop, ik denk het meest gebruikte programma hiervoor, hangt een prijskaartje aan. Was dat kaartje niet zo'n 700$ ?:)

Dat is het verschil. Ook omdat dit type dingen meestal gewoon even ietsmeer moeite kosten, dan met zijn allen gaan tafeltennissen :)

w00
%Europe/Berlin %410 %2006, 09:50
Ik heb inderdaad baat bij deze battle, als je het vergelijkt met 'Kloon jezelf' waar de topic starter dit niet heeft. Dus de baat die een of meerdere verenigingen hiervan hebben weerhoudt jullie om die moeite te doen, das jammer. Maar wat ik al eerder zei, ik dacht dat jullie het leuk vonden om te doen, wat blijkbaar niet zo is.

Ja hoor, weer zo'n iemand met; ''Computers, vinden jullie toch leuk, is toch jullie hobby, dingen maken ezno,, Maar willen we tafeltennisen bij jou moeten we zeker wel betalen.

Flashgirl
%Europe/Berlin %483 %2006, 11:36
FlashFocus is bedoeld om je te helpen om zelf te leren hoe je iets voor elkaar krijgt, niet om anderen het voor je te laten doen :) .
We hebben een Werk Aangeboden forum voor betaalde klussen, en we hebben een teamwork forum voor klussen die je samen gaat klaren (dat wil dus zeggen: Jij steekt zelf minimaal even veel tijd in het project als de ander).

Als je zelf niet tevreden bent over je eigen resultaten, dan kun je terecht in de Testcase. Daarin kun je je poster posten en je probleem uitleggen, en om tips en adviezen vragen. Als je wilt leren ontwerpen moet je veel oefenen ;) . En deze site is er om jou daarbij te helpen ;) !

Deze topic gaat in elk geval op slot.