PDA

Volledige versie bekijken : [ Version ] posts worden in de blender gedaan

Ruben!
%Europe/Berlin %896 %2006, 21:31
Eerst dacht ik dat het eenmalig was, maar nu is het al minstens de 5e x dus post ik het maar even:

af en toe gooit mn browser (FF) een post door elkaar, het stuk aan de zijkant iig. Je begrijpt het meteen als je de thumb bekijkt. Kheb geen idee hoe het komt, dat laat ik graag aan jullie over, maar vreemd vind ik het wel.

Ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen, veel succes;)

notes:

- zover ik me kan herinerren is het steeds de laatste post op een pagina
- na de pagina te vernieuwen is het de fout verdwenen
- ik heb geen idee of het ook in andere browsers zo is, die gebruik ik namelijk niet

Pimm
%Europe/Berlin %906 %2006, 21:44
Ik gebruik FireFox en heb dit nog nooit meegemaakt. Misschien gewoon een glitch in jouw systeem?

Emveedee
%Europe/Berlin %916 %2006, 22:00
Ik heb zoiets laatst ook 1 keer gehad,
alleen was het toen de eerste post.
Refreshen, was t weg.

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %046 %2006, 01:06
Ik zie het ook wel 's.. Ik stoor me er niet aan, en weet dat het niet meer is dan een verwerkingsfoutje van de browser denk ik. Als je refresht is het namleijk weg ;)
Ik heb zelf een html-webwinkel gemaakt.. met voor elk product een tabel met informatie enzo. Soms zit er op een bepaalde plek geen omlijning om.. Ook zoiets vaags.. maar als ik dan refresh is het wel goed :P
Ik denk dat je er vrij weinig aan kunt doen.. Hooguit je css of zo checken, maar dat zal wel goed zitten ;)

BernardV
%Europe/Berlin %047 %2006, 01:08
Ik had laatst de hele kop op FF door elkaar zitten.
Ook na een refresh niet goed, de oplossing was even alle cache files legen (CTRL+SHIFT+DEL)

Ruben!
%Europe/Berlin %730 %2006, 17:31
heh, had het net weer een paar x, dit keer geen onderste posts. :S