PDA

Volledige versie bekijken : probleem met loadMovie online

psychonikeo
%Europe/Berlin %531 %2006, 12:45
Beste mensen,

In een flashsite gebruik ik het volgende stukje actionscript:
loadMovie("coffee.swf", koffiehouder);
Dit werkt echt als een trein als ik dit offline test. Het probleem is alleen als ik dit online doe, dan gebeurd er helemaal niets als ik het frame aanroep waarom deze actie staat. Alles blijft zwart.

Ik heb het ook geprobeerd om de hele online locatie in te vullen. Dus http://blablabla, maar ook dit is niet succesvol.

Is dit een bekend probleem en is hier een oplossing voor? Of doe ik iets verkeerd?

Folkert
%Europe/Berlin %535 %2006, 12:50
klinkt blon(t) maar eh staat het coffee.swf wel online en in dezelfde map ?

do_vos
%Europe/Berlin %537 %2006, 12:53
Ten eerste staat het script op een button of op een frame?? Als het op een button staat:

on (release) {
loadMovieNum("coffee.swf", ...... etc...

Als jij gewoon goed linkt naar coffee.swf dan zou het goed moeten zijn.
Dus ik weet niet of je soms de mappen structuur veranderd online???

psychonikeo
%Europe/Berlin %563 %2006, 13:31
nee het staat allemaal in dezelfde map. maar hij staat niet op een button. Gewoon op een frame. Anders had het zonder die release ook niet offline gewerkt ;)

psychonikeo
%Europe/Berlin %575 %2006, 13:48
ik zie het al.. was een combinatie van een cachprobleempje en dat het niet bij alle loadmovies zo werkt..

psychonikeo
%Europe/Berlin %600 %2006, 14:24
http://www.dedicate-it.nl/design/panter/

Kunnen jullie eens kijken of het werkt als je op wat doosjes klikt. Bij mij de ene keer wel en de andere keer. En soms werkt het na een f5 weer wel en soms toch ook weer niet..

Ik wordt gek volgens mij..

Nidd
%Europe/Berlin %601 %2006, 14:26
Net kreeg ik bij een doosje een zwart vlak. Ik vind dat het allemaal wel traag gaat zeg..

psychonikeo
%Europe/Berlin %605 %2006, 14:31
traag? echt? Ik heb net die hele swf van 3,5 mb naar een half mb gebracht. En die filmpjes achter de doosjes zijn losse swfjes die ik dus met loafmovie erin plant.. Maar dat werkt heel af en toe dus.. grom

Nidd
%Europe/Berlin %619 %2006, 14:52
Vervelend. Ja die traagheid kan komen omdat ik in OSX zit nu. Flashplayer werkt daar bijzonder veel trager.

Niels.