Volledige versie bekijken : FW probleem
fleasy
%Europe/Berlin %779 %2006, 18:42
In Fireworks is nu opeesn de proporties panel omgetovert tot een panel met wat vage plaatjes ( rotate 90 CW, flip horsontal etc ) maar de echte proporties zijn verdwenen! Hoe krijg ik dit weer terug?
*piep* sorry, ik dacht dat ik al een tpic in AV had geplaatst, maar die stond in koffielounche, hoord daar niet, sorry, had niet gezien verwijder die maar.r *piep*
Dauntless
%Europe/Berlin %798 %2006, 19:10
*piep* sorry, ik dacht dat ik al een tpic in AV had geplaatst, maar die stond in koffielounche, hoord daar niet, sorry, had niet gezien verwijder die maar.r *piep*
En volgende keer rapporteer je gewoon even je eigen topic (of PM je een mod) zodat je geen twee topics moet aanmaken en dan zal een mod hem wel verplaatsen voor je.
Helpt het als je op het driehoekje (pijltje) rechts onder in je properties window klikt? Geef eventueel even een screenshot van wat je bedoelt.
fleasy
%Europe/Berlin %804 %2006, 19:18
tuurlijk,
http://img125.imageshack.us/img125/2352/fwprobleemex5.png
Ruben!
%Europe/Berlin %904 %2006, 21:42
klik anders even window -> properties aan o.i.d.... kheb hier geen fireworks bij de hand, maar zoiets zal het wel zijn... -_-
Dauntless
%Europe/Berlin %906 %2006, 21:45
Dat is gewoon een compleet andere toolbar...
Window -> Toolbars -> Modify (uitvinken)
Window -> Properties (aanvinken)
Ruben!
%Europe/Berlin %912 %2006, 21:54
precies watk bedoel..
trouwens, fleasy, bezig met je kerstkaart in fireworks?:D strenge geheimen,,,:P
fleasy
%Europe/Berlin %522 %2006, 12:32
trouwens, fleasy, bezig met je kerstkaart in fireworks? strenge geheimen,,,
Yup :p
Hé! proporties stonden AAN. Nu zet ik ze weer uit en daarna aan, en ze staan er weer :X
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.