PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe portfolio site af, nu maar weer een baan zoeken :-)

niva
%Europe/Berlin %044 %2006, 01:04
Hey mensen, ik heb net mijn nieuwe portfolio site af, komen nog wat nieuwe items bij, mijn fotocamera batterij is leeg, dus nog geen handgetekend spul, maar kan je in iedergeval wat zien. let me know what you think!

www.twopigeons.com (http://www.twopigeons.com)

groeten

Roy

BernardV
%Europe/Berlin %122 %2006, 02:56
Tja, commentaar ga ik niet leveren, want ik zie niets wat commentaar waardig is :)
Dus ga zo door! :D

mknol
%Europe/Berlin %401 %2006, 09:38
Ik vindt het er heel strak uitzien en zeker een portfolio om trots op te zijn!

Wat kleine dingentjes om mee te nemen in een update:
Als ik bij websites op de klok sta, dan zie ik in een times 'no slides available', terwijl het eigenlijk wel zo zou moeten zijn. Ook zou ik kiezen voor een contactformulier, ipv een mailto. Het lettertype bij about kan denk ik nog iets strakker gemaakt worden, de letterspacing komt een beetje vreemd over (is de tekst een plaatje?). Ook 'made in ** without ref' staat niet verticaal gecentreerd. Hier zou ik wel voor kiezen, als dat kan.

psychonikeo
%Europe/Berlin %421 %2006, 10:06
Ik vind ook die navigatie voor meer informatie over een project of die slides niet makkelijk te vinden hier moet ik echt naar zoeken terwijl dat juist dingen zijn die ik graag wil zien.
Een mailto vind ik persoonlijk ook echt niet kunnen.

Maar verder vind ik de site echt fingerlicking good!

urb
%Europe/Berlin %428 %2006, 10:16
Mooi werk, nette, cleane website. Je teksten zijn daarentegen betreurenswaardig. Probeer de bezoeker wat mee te geven en let op je zinsopbouw.

succes met het zoeken naar een baan, moet wel lukken dunkt mij ;)

Djo-e
%Europe/Berlin %492 %2006, 11:49
kvind uhm wel cool or..
alleen ik sou inderdaad een contact form gaan gebruiken
er staat tenslotte dat je php en flash actionscript kan
en dan zo simpel klikke met mail prog openen =P is iets minder maar ik vind verder wel chill page.. enne kan je die duiven niet animeren.. =D hehe

niva
%Europe/Berlin %498 %2006, 11:58
Hey gasten,

Erg bedankt voor jullie commentaar, Ik zat inderdaad te denken aan een contact formulier, had er alleen even geen zin meer in, maar ik zie dat dat niet goed over komt, toch nog maar eens bouwen, en die duiven moet ik inderdaad ook maar eens animeren.

psychonikeo: ik zat nog te twijfelen over of dit duidelijk zou zijn ofniet... heb je een idee hoe ik het duidelijker kan maken?

Ik wil namelijk niet te veel knoppen bouwen...

urb: Aan de teskten gaat worden gewerkt, ik kan daar alleen geen hol van :-) dus als je zou kunnen helpen ;-)

Nidd
%Europe/Berlin %498 %2006, 11:58
Mooie, strakke website hoor! Ga zo door. Ik vind het allemaal goed ogen, netjes..

Niels. :)

psychonikeo
%Europe/Berlin %510 %2006, 12:14
psychonikeo: ik zat nog te twijfelen over of dit duidelijk zou zijn ofniet... heb je een idee hoe ik het duidelijker kan maken?

Hmm.. das een goeie vraag. Misschien is het wel beter om hem andersom te laten werken. Dat hij dus juist sluit als je erop klikt in plaats van te openen? Zomaar een ideetje hoor, misschien dat het helemaal niets is.

tijmen_4real
%Europe/Berlin %519 %2006, 12:27
Niets op aan te merken. Origineel, snel en mooi !

niva
%Europe/Berlin %520 %2006, 12:30
@psychonikeo
Ja zou inderdaad kunnen, maar ik wil juist dat het vooral om de plaatjes draait en niet zozeer om de tekst, kan natuurlijk wel de tekst en de slides op 1 pagina bouwen dan maakt het niet uit, dan zie je altijd alles

Rogier!
%Europe/Berlin %844 %2006, 20:15
Heel netjes hoor! :o

josko
%Europe/Berlin %952 %2006, 22:52
geweldig :D eerste waar ik tegen aan kijk: 2 droge duiven :)

alleen bij je teksten 'crap' is niet echt subtiel :) 'non-sense' is denk ik beter :)

niva
%Europe/Berlin %046 %2006, 01:06
Die duiven geven meteen mijn instelling weer ;-)
Bedankt Josko, de teksten ga ik nog een beetje veranderen.

psychonikeo
%Europe/Berlin %537 %2006, 12:53
@psychonikeo
Ja zou inderdaad kunnen, maar ik wil juist dat het vooral om de plaatjes draait en niet zozeer om de tekst, kan natuurlijk wel de tekst en de slides op 1 pagina bouwen dan maakt het niet uit, dan zie je altijd alles

goeie optie denk ik in ieder geval wel ja