PDA

Volledige versie bekijken : Flymedia™ .

damarez
%Europe/Berlin %842 %2006, 20:13
Hey Beste flashers,
Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met mijn portfolio website.
Op dit moment zit nog niet alle content op de website maar ik hoop dat morgen of overmorgen af te hebben.
De flash versie komt heel gauw
maar nu de css versie
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
vr gr

josko
%Europe/Berlin %855 %2006, 20:31
ik vind de grijze kleur niet passen.

en ik zou ook even de input fields zelf aanpassen. :)
ik zou ook de opsommingspunten weghalen :)

mech7
%Europe/Berlin %855 %2006, 20:32
Ik denk dat vooral het wit op geel erg slecht te lezen is, ook bij dingen als lees meer enzo mag er wel wat padding zijn.. en de het fade effectje is een beetje irritant bij de galler ygaat het knipperen beetje flashbang effect krijg je dan.

w00
%Europe/Berlin %875 %2006, 21:00
Inderdaad is dat fade effect niet echt een succes. Wat ik ook minder vind is dat als ik met mijn muis over een menu item ga, dat me cursor dan veranderd in zo'n tekst cursor.
Voor de rest is het opzich wel oke, het grijs vind ik wel kunnen.

dvkarper
%Europe/Berlin %921 %2006, 22:06
niet mijn style, maar veder kan ik niet zeggen dat het niet mooi is gemaakt.
overgang is mooi gedaan want bij de meeste website's is dat standart en bij deze niet
maar als je over een button gaat dan krijg je een een teken van je muis of je iets wilt typen vind ik zelf een beetje irritant.

BernardV
%Europe/Berlin %941 %2006, 22:36
Ik denk dat vooral het wit op geel erg slecht te lezen is, ook bij dingen als lees meer enzo mag er wel wat padding zijn.. en de het fade effectje is een beetje irritant bij de galler ygaat het knipperen beetje flashbang effect krijg je dan.

Dat dacht ik ook, totdat ik hem onder IE bekeek :) Daar ziet hij er een stuk beter uit.

Dus 1 tip voor damarez, check je site ook even op firefox e.d.
Maar verder ziet het er netjes uit.

Nidd
%Europe/Berlin %943 %2006, 22:38
Beste Damarez,

Opzich een leuk begin van de website. Ik zag eerst niet dat het niet in Flash gemaakt was. Ik was al een hele reeks tips aan het typen.
- Ik zou bij de velden voor de gebruikersnaam en wachtwoord zorgen dat deze leeg worden wanneer je erop klikt.
- De knoppen zijn selectable. Dit zou ik uitzetten, want het is te zien aan de cursor als je over de knoppen heen beweegt.

Verder nog even naar de kleuren en de letters op het televisiescherm kijken. Die zou ik persoonlijk gewoon zwart doen.

Mvg,

Niels.

keuken
%Europe/Berlin %388 %2006, 09:18
En verzorg je afbeeldingen wat.
Zegt de term Anti-aliasing je iets? You need it :)

psychonikeo
%Europe/Berlin %438 %2006, 10:32
Ik zou ook ervoor zorgen dat je de links ff bekijkt. Volgens mij worden ze donkergeel op een gele achtergrond als je ze al eens hebt bezocht en er dan weer overheengaat. Tenminste ik dacht eerst gezien te hebben dat ze wit werden.

tijmen_4real
%Europe/Berlin %446 %2006, 10:42
Hoi !

Ik vindt dat je wel een strakke opmaak gemaakt hebt !
Alleen een paar opmerkingen:
- Bij RollOver van de tekst van je buttons, is deze bijna niet meer leesbaar.
- De TradeMark heeft de letters erg krap op elkaar
- Het opkomen van de Gallery flitst een beetje raar
- Misschien moet je de achtergrond niet laten wegfaden bij het kiezen van een andere button, maar alleen de andere content
- De opmaak van je contact pagina vindt ik een beetje raar. Je hebt genoeg ruimte, en toch zet je rechthoeken om de text heen. Misschien kunnen deze iets groter ??

Voor de rest, mooie layout, mooie opmaak, goed gedaan !