Scrumble
%Europe/Berlin %839 %2006, 20:09
Ik heb in 3D max een object gemaakt deze heb ik om zijn as laten draien en zo gerenderd. Het is dus gewoon een video bestand op het moment. Deze heb ik ingeladen in flash op de timeline. Nu wil ik met behulp van een slider zorgen dat ik hem ZELF zover als IK wil rond kan laten draaien. Wanneer ik hem nu afspeel draait hij natuurlijk uit zichzelf 360 graden.
Ik heb het eerst met een button geprobeerd dat wanneer je deze indrukt de animatie begint te lopen maar dit deed ik met nextFrame(); en ik weet niet hoe ik die action kan laten herhalen zolang ik de knop ingedrukt houd. Met een interval volgens mij maar goed ik ben geen held in Acrionscript.... Kan iemand mij helpen? :D
Alvast bedankt :)
Ik heb het eerst met een button geprobeerd dat wanneer je deze indrukt de animatie begint te lopen maar dit deed ik met nextFrame(); en ik weet niet hoe ik die action kan laten herhalen zolang ik de knop ingedrukt houd. Met een interval volgens mij maar goed ik ben geen held in Acrionscript.... Kan iemand mij helpen? :D
Alvast bedankt :)