PDA

Volledige versie bekijken : Flash Filmpjuh!

game-break
%Europe/Berlin %857 %2006, 20:34
Hoi,

Ik heb een kerst filmpje gemaakt, Ik heb nog niet zo veel ervaring met flash dus ik vraag om kritisch comentaar, en wat verbeterd zo kunnen worden. tips zijn ook welkom!

thanx,

alexju
%Europe/Berlin %888 %2006, 21:20
als hij "let it snow" zegt, mss sneeuw laten vallen ofzo? Verder is die leuk, en 42kb voor zoveel geluid!!! :O

Nauzer
%Europe/Berlin %927 %2006, 22:15
ziet er leuk uit, sneeuw is misschien idd een tip :) 42 kb is idd netjes, zo klein :) vooral met die muziek erbij :)

verder als het filmpje klaar is en je drukt op rechtermuisknop, rewind en play dan begint de muziek te spelen maar beweegt de mond niet meer mee :)

ook vind ik de bewegingen af en toe wat stijfjes en houterig overkomen, maar dat heeft denk ik met ervaring te maken, voor een van je eerste werkjes vind ik het erg goed gelukt!

goed gewerkt! :)

gb41
%Europe/Berlin %879 %2006, 21:06
Vind hem opzich leuk gedaan ;) Ik zou er zelf een loopje opzetten zodat'ie blijft spelen.

ashiek
%Europe/Berlin %415 %2006, 09:57
Vind hem opzich leuk gedaan ;) Ik zou er zelf een loopje opzetten zodat'ie blijft spelen.

same here tis echt leuk gedaan :D haha
ja, of een button met functie om het weer te laten afspelen :D en de sneeuw is maybe wel een idee ja :D tis echt leuk gedaan :D