scsi
%Europe/Berlin %589 %2005, 15:08
hallo, ik ben bezig met een opdracht, waarbij er thumbs dynamisch moeten ingeladen worden (via txt)
eerste regel uit de txtmap1=werchter1&map1thumb1=thumb_IMG_00.JPG&map1thumb2=thumb_IMG_01.JPG&map1thumb3=thumb_IMG_02.JPG&
wanneer ik dus op mijn knop map01 druk moet dus via functie laadthumbs de thumbnails ( map1thumb1, map1thumb2, ....) ingeladen worden.
map01.onRelease= function() {
i=1;
j=2;
path=_root.map1;
laadthumbs();
function laadthumbs() {
for(i ; i<j; i++){
for(k=1; k<11;k++){
temp = "map"+i+"thumb"+k;
trace("temp: "+ temp);
thumb = _root.temp;
trace("thumb: "+ thumb);
mc_thumb.loadMovie(path+"/"+ thumb);
}
}
}
in de var temp wordt er dan iets gemaakt in de vorm van map1thumb1, map1thumb2,...
maar als ik dan op de root met de 'inhoud' van die var temp de bestandsnaam van de eerste thumb wil halen, geeft deze vb: map1thumb1 mee in de plaats van thumb_IMG_00.JPG!! :mad:
waardoor er dus geen thumb op het scherm verschijnt (maar wel een fout in de log)
dus: weet iemand van jullie raad??? :)
eerste regel uit de txtmap1=werchter1&map1thumb1=thumb_IMG_00.JPG&map1thumb2=thumb_IMG_01.JPG&map1thumb3=thumb_IMG_02.JPG&
wanneer ik dus op mijn knop map01 druk moet dus via functie laadthumbs de thumbnails ( map1thumb1, map1thumb2, ....) ingeladen worden.
map01.onRelease= function() {
i=1;
j=2;
path=_root.map1;
laadthumbs();
function laadthumbs() {
for(i ; i<j; i++){
for(k=1; k<11;k++){
temp = "map"+i+"thumb"+k;
trace("temp: "+ temp);
thumb = _root.temp;
trace("thumb: "+ thumb);
mc_thumb.loadMovie(path+"/"+ thumb);
}
}
}
in de var temp wordt er dan iets gemaakt in de vorm van map1thumb1, map1thumb2,...
maar als ik dan op de root met de 'inhoud' van die var temp de bestandsnaam van de eerste thumb wil halen, geeft deze vb: map1thumb1 mee in de plaats van thumb_IMG_00.JPG!! :mad:
waardoor er dus geen thumb op het scherm verschijnt (maar wel een fout in de log)
dus: weet iemand van jullie raad??? :)