PDA

Volledige versie bekijken : Leihi2.nl Splashpagina

leihi2
%Europe/Berlin %554 %2005, 14:17
heyhey..
ik kan nu niet heel mijn site online zetten omdat het nog in de maak is..

ik heb nu wel een splash gemaakt... had ff snel gemaakt voordat ik op vakantie ga.. ;-)

http://www.leihi2.nl/

Mitch
%Europe/Berlin %557 %2005, 14:22
Ik wil je site zien :(

Splash vind ik een beetje zaai, maar het is wel weer mooi bewerkt.

Stef
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:42
Ik had stiekem eigenlijk ook wel wat meer van jou verwacht! :I
Splash is sowieso niet uitgelijnd op je pagina. Witte rand om het plaatje heen breekt de mysterieuze sfeer een beetje. Wolken en de lichtstofjes zijn wel heel mooi gedaan!

Jelle
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:33
Welja, het is je stijl, en ik vind hem wel leuk.
Alleen de uitlijning kan beter denkek

VAW
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:34
Ik vind um weer prachtig! Je creëert altijd een prachtige sfeer. Deze keer lijkt het wel net of je een beetje zweeft op het plaatje...
Enkel jammer dat we van jouw alleen maar splashpages te zien krijgen, en nooit een volledige site;).

Thijs
%Europe/Berlin %915 %2005, 22:58
ik vind hem mooi, alleen zou je dat balkje weg moeten halen wat je krijgt als je met je muis over een image gaat. daar is een html codetje voor als ik me niet vergis

BDisOKE
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:09
Heey man, maak nou is een hele site!
Je hebt een mooie stijl, dus maak is wat meer dan splash paginaatjes! :D

Charlez
%Europe/Berlin %973 %2005, 00:21
ik geef stef gelijk... die witte rand is maar niks, maar langs de andere kant, als je het zonder doet zijn die wolken enzo in een keer gedaan, wat ook niet mooi is, dus daar zal je een oplossing voor moeten vinden... :)
En idd, maak eens een hele site!!

noStyleDesign
%Europe/Berlin %980 %2005, 00:31
mooi gemaakt, behalve de witte stroke, probeer anders Grijs 1px stroke uit, ziet er volges mij gelijk een stuk beter uit

leihi2
%Europe/Berlin %024 %2005, 01:35
hhehe thanks voor de comments..
die witte rand was indd voor de wolken en om derest van het plaatje t versterken.. maar ik los het denk ik wel op door gewoon een ander kleur achtergrond te kiezen..
maaruh.. ik ben weer weg.. ben weer terug over 2en half week ;-) misschien dan met zelfgemaakte foto's die ik kan gebruiken voor muh site :D:D ghehhe
naja

LATERZZ!

noStyleDesign
%Europe/Berlin %508 %2005, 13:12
kweet al wie je bent pp2g :cool:

MA2R
%Europe/Berlin %763 %2005, 19:19
hehe nu weet ik eindelijk wie je bent!! whaha maar wel vet gemaakt!

spreek je snel!