sjefff
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:40
hallo, ik ben een beginner in 3ds max, en nu wil ik een filmpje maken en dan komt mijn 3dlogo uit de lucht vallen met zo'n snelheid dat als ie neer komt de aarde onder hem waar hij neer komt vormt een gat en de stukken uit dat gat komen omhoog door de kracht, en vallen door de grav weer omlaag.
ik heb dit geprobeerd met reactor, alles in een rigis body, en dan mass van logo 25, mass van het gat met de stukken erin die omhoog zouden moetenm komen en de grond. maar het deel met de stukken van het gat viel door de grond en het logo kwam gewoon neer viel om op de grond.
weet iemand mischien een andere methode of kan hij vertellen wat k fout doe.
khoor dat er een niede ZM was in 3d modelleren die goed in 3d is dus...als iemand mij kan helpe
alvast bedankt,
Jeffry
ik heb dit geprobeerd met reactor, alles in een rigis body, en dan mass van logo 25, mass van het gat met de stukken erin die omhoog zouden moetenm komen en de grond. maar het deel met de stukken van het gat viel door de grond en het logo kwam gewoon neer viel om op de grond.
weet iemand mischien een andere methode of kan hij vertellen wat k fout doe.
khoor dat er een niede ZM was in 3d modelleren die goed in 3d is dus...als iemand mij kan helpe
alvast bedankt,
Jeffry