PDA

Volledige versie bekijken : signature

brunogoossens
%Europe/Berlin %658 %2005, 16:47
kheb een nieuwe signature gemaakt me daarin een afbeelding he.
nu is mijn vraag of da een beetje lijkt op een plooi want da is toch de bedoeling

ps: url op da ding bestaat nog ni

VAW
%Europe/Berlin %697 %2005, 17:43
Het is best leuk gedaan!
'T zou alleen leuker zijn moest de achtergrondkleur overeenkomen met die van Flashfocus ;)

brunogoossens
%Europe/Berlin %944 %2005, 23:40
ja swaar :-). wa is de achtergrond van deze site eigelijk. alle in da deel dan he.

moeste png's nu is in elke browser werke he zoude we me veel minder probs zitte.

VAW
%Europe/Berlin %989 %2005, 00:44
Verklein je PS kader, en neem de kleurenkiezer, en duid dan de achtergrond van FF aan ;)

brunogoossens
%Europe/Berlin %567 %2005, 14:36
heb het nog is geprobeerd maar zoals ik al dacht werkt het niet buite ps. ik weet dat ik het vroeger ook zo deed met ander prog maar weet niet meer welke. ga ze is uitprobere se

brunogoossens
%Europe/Berlin %571 %2005, 14:42
vala tis gelukt

Stef
%Europe/Berlin %572 %2005, 14:44
heb het nog is geprobeerd maar zoals ik al dacht werkt het niet buite ps. ik weet dat ik het vroeger ook zo deed met ander prog maar weet niet meer welke. ga ze is uitprobere se
Kun je altijd nog een print screen maken van je scherm en dat scherm vervolgens dumpen in je bewerkingsprogramma, werkt altijd!

Over signature, wel grappig, alleen de tekst erop vind ik weer iets minder stijlvol.

Renoiser
%Europe/Berlin %574 %2005, 14:46
of gebruik gewoon colorzilla die natuurlijk iedereen al in zn firefox browser heeft geinstalleerd :D
#DEDBE7