Volledige versie bekijken : Tekenfilmpje
APB
%Europe/Berlin %642 %2005, 16:25
Weet iemand een goed programma om een soort van tekenfilmpje te maken want als ik alles met flash moet gaan doen ben ik zwaar lang bezig.. ik wil een kerel maken die op de bank bier ligt te drinken. dan staat hij op loopt naar de deur van de wc en gaat daar kotsen. en dan ben je op de site..
Mitch
%Europe/Berlin %657 %2005, 16:46
Flash is hier juist erg geschikt voor. Animeren kost nou eenmaal een hoop tijd en geduld. Maar er zullen vast andere programma's zijn oa adobe primiere (lijkt me niet aan te raden voor wat jij wilt) maar flash lijkt me er het best geschikt voor.
Maar er zullen vast wel alternatiefen zijn.
Bovadi
%Europe/Berlin %806 %2005, 20:22
swish...kan je gebruiken.
'n simpelle versie van flash
giel12
%Europe/Berlin %619 %2005, 15:51
Ik zou het met flash maken...
Gewoon geduld hebben, zou ik zeggen ;)
Stef
%Europe/Berlin %649 %2005, 16:35
Flash is uitermate geschikt voor het maken van tekenfilms. Ikzelf doe daar mijn tekenfilms voor TV werk ook voor.
Maar een heel goed alternatief is ToonBoom (http://www.toonboom.com/)! Een 2D animatie pakket puur ontwikkelt voor het maken van tekenfilms. Met dit pakket kun je niet alleen heel goed tekenen, maar je kunt ook gebruik maken van 3D camera's. Je kunt zo gemakkelijk door je scene heen bewegen als een soort 3D ruimte met 2D objecten. Een aanrader als je je alleen op tekenfilms wilt richten!
Succes!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.