PDA

Volledige versie bekijken : Help !!!!

geertjan007
%Europe/Berlin %930 %2006, 22:19
Help !!!
ik zoek een inlog script in flash ,
je moet je kunnen registreren en als je ingelogd ben dan moet je op de opgegeven pagina komen ik hoop dat iemand mij wil helpen ??

beloning :
Admin op mijn toekomstige spel Starterhotel

Mvg :
Geert-Jan

w00
%Europe/Berlin %942 %2006, 22:36
Help !!!
ik zoek een inlog script in flash ,
je moet je kunnen registreren en als je ingelogd ben dan moet je op de opgegeven pagina komen ik hoop dat iemand mij wil helpen ??

beloning :
Admin op mijn toekomstige spel Starterhotel

Mvg :
Geert-Jan
Zo werkt het natuurlijk niet. Of je vraagt iemand een script te maken voor een vergoeding (en dus niet voor admin rechten), of je vraagt iets over een code waar je zelf niet helemaal uit komt.
Als je het zelf wilt doen, zoek dan eens op php+flash, en kom nog eens terug als je zelf al dingen heb geprobeerd waar je niet helemaal uit komt.

Koen!
%Europe/Berlin %952 %2006, 22:51
..of je plaatst het topic bij Teamwork. Ik betwijfel echter of je ook echt serieuze reacties gaat krijgen (aangezien het spel hoogswaarschijn uitloopt op niks (niet lullig bedoeld) en de beloning ook niet erg aantrekkelijk is).

w00
%Europe/Berlin %956 %2006, 22:56
En prive berichten sturen met 'wil jij me helpen want ik heb al een aantal dingen geprobeerd' werkt natuurlijk ook niet. Volgensmij heb je ook niets zelf geprobeerd, dat druipt namelijk van je houding af.
Dus het antwoord is nee :)

Laiverd
%Europe/Berlin %967 %2006, 23:13
Zou je even je topic title willen wijzigen in iets wat verband houdt met je vraag? Verder: hoe veilig moet het zijn? Hoever ben je met Flash c.q. as? Heb je de beschikking over, c.q. ervaring met PHP/MySQL. Zoals boven al gesuggereerd wordt er hier wel van je verwacht dat je laat zien wat je al hebt gedaan. Het alternatief is dat je hele globale antwoorden met daarin een globale aanpak krijgt die je op weg kunnen helpen. Verwacht hier echter niet een kant en klare Plug and Play oplossing.

John

Laiverd
%Europe/Berlin %992 %2006, 23:49
By the way: genoeg voorbeelden te vinden volgens mij. Gewoon beginnen en als je vastloopt horen we het wel weer: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Flash+login&btnG=Google+zoeken&meta=

John