PDA

Volledige versie bekijken : Pimp My Page !

noStyleDesign
%Europe/Berlin %535 %2005, 13:51
http://img372.imageshack.us/img372/403/3copy2mr.jpg
ben van plan om website ervan te maken, hier alvast een fototje :)

Mitch
%Europe/Berlin %537 %2005, 13:53
Leuk :) maar niet echt orgineel...

Flashingback
%Europe/Berlin %539 %2005, 13:56
Ik ben er niet echt weg van. Die lijnen passen er niet echt bij vind ik persoonlijk en het heeft iets meer detail nodig.

noStyleDesign
%Europe/Berlin %547 %2005, 14:08
kvin et ook n ie super maar ff snel gemaakt :P

conquer
%Europe/Berlin %475 %2005, 12:25
ik heb een vraagje, wel lettertype gebruik je eigenlijk voor pimp my page.

Vinc
%Europe/Berlin %476 %2005, 12:26
ik heb een vraagje, wel lettertype gebruik je eigenlijk voor pimp my page.

Dolphins

noStyleDesign
%Europe/Berlin %559 %2005, 14:25
misschien is dolphins dezelfde maar die heb ik dus niet gebruikt, k heb Banana Split gebruikt, waarschijnlijk staat die niet meer op het web omdat het gekopieerd zou zijn van Pimp my Ride ofzoiets... als je het graag wilt hebben kan je me mailen

MA2R
%Europe/Berlin %589 %2005, 15:08
sorry maar alweer gaar

harde kritiek is opbouwend!

noStyleDesign
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:34
sorry maar alweer gaar

harde kritiek is opbouwend!
harde kritiek ? niks mis mee... leer ik meestal van .maar die krietiek van jou ?? dat is niet opbouwend.. daar heb ik dus totaal niks aan... als je kritiek geeft, zeg dan iets waar iemand wat aan heeft... wat er aan veranderen te valt... dus kom niet met je zinloze praatjes.

Vinc
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:41
Het font lijkt anders precies op Dolphins..

http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=626

Voer maar eens Pimp my Ride in ofzo als voorbeeld

MA2R
%Europe/Berlin %894 %2005, 22:27
nee ik bedoel gewoon dat je nu 10 dingen heb gepost en dat daar niet echt een verbetering in heb gezien!

1 gebruik meer pasteltinten
2 maak is iets wat ergens op slaat
3 doe iets aan je logo!

noStyleDesign
%Europe/Berlin %910 %2005, 22:51
ik heb inderdaad een aantal dingen gepost (4 of 5) en ik besteed er neit teveel tijd aan... en ik zal binnekort iets serieuzer maken.

dave rutten
%Europe/Berlin %327 %2005, 08:51
http://img372.imageshack.us/img372/403/3copy2mr.jpg
ben van plan om website ervan te maken, hier alvast een fototje :)

Ik vindt hem wel leuk maar wel lettertype is dat eigelijk van pimp my page ?

MXPX
%Europe/Berlin %525 %2006, 13:36
man ik heb en vet iritant probleem ik heb het lettertype dolphins trouwens ook banana split alleen die doet het niet ik heb hem wel geinstaleerd maar boeien mijn probleem is als ik Photoshop cs2 open ik maak bestandje aan ik wil tekst typen ik kies dolpins font en ik krijg alleen maar hoofd letters terwijl ik bij paint ook ff ging typen en daar was ie wel goed mijn vraag is hoe kan dat weet jij het mail me dan ff naar:
MartinHaasdijk@hotmail.com

Koen!
%Europe/Berlin %531 %2006, 13:46
man ik heb en vet iritant probleem ik heb het lettertype dolphins trouwens ook banana split alleen die doet het niet ik heb hem wel geinstaleerd maar boeien mijn probleem is als ik Photoshop cs2 open ik maak bestandje aan ik wil tekst typen ik kies dolpins font en ik krijg alleen maar hoofd letters terwijl ik bij paint ook ff ging typen en daar was ie wel goed mijn vraag is hoe kan dat weet jij het mail me dan ff naar:
MartinHaasdijk@hotmail.com
Dit hoort hier niet thuis....en je haalt een topic boven dat al ruim een jaar dood is.

mech7
%Europe/Berlin %537 %2006, 13:53
nee ik bedoel gewoon dat je nu 10 dingen heb gepost en dat daar niet echt een verbetering in heb gezien!

1 gebruik meer pasteltinten
2 maak is iets wat ergens op slaat
3 doe iets aan je logo!

Het is natuurlijk niet nodig om iets te maken wat ergens op slaat.. hij is nog maar 15 he. Je kan juist dingen maken voor de fun die niet perse een doel hebben maar gewoon voor oefening.

morreke
%Europe/Berlin %366 %2006, 08:48
Het is natuurlijk niet nodig om iets te maken wat ergens op slaat.. hij is nog maar 15 he. Je kan juist dingen maken voor de fun die niet perse een doel hebben maar gewoon voor oefening.

hij zegt zelf:

kvin et ook n ie super maar ff snel gemaakt

post dan iets wat je wel goed vind van jezelf en waar je wél tijd hebt ingestoken.

psychonikeo
%Europe/Berlin %391 %2006, 09:23
hij zegt zelf:

post dan iets wat je wel goed vind van jezelf en waar je wél tijd hebt ingestoken.

Je had ook gezien dan je een discussie van meer dan een jaar geleden oprakelt? [:o)]

morreke
%Europe/Berlin %296 %2006, 07:06
phoe ik let niet op die datums hoor