Volledige versie bekijken : GIP/WIP draagtas kledingzaak
Flashingback
%Europe/Berlin %498 %2006, 11:57
Aangezien dit men laatste jaar secundair onderwijs is heb ik een geintegreerde proef( GIP ). Deze proef bestaat uit een aantal onderdelen 1 is er van om een draagtas te ontwerpen voor een kledingzaak.
Wat moet er op de draagtas komen:
- een vector afbeelding afgeleid van een foto
- een logo
- een achtergrond
Ik heb deze opdracht voor mezelf iets moeilijker gemaakt door er 2 te maken 1 thuis en 1 op school. De reden hier voor is dat we heel veel tijd krijgen om het te maken en het illustrator nivo van men klas nog niet echt hoog ligt aangezien ze dit jaar voor de eerste keer met de pentool te maken krijgen.
Maar nu genoeg gepraat, dit is wat ik thuis heb gemaakt die van op school komt later.
Zonder logo:
http://www.flashingback.be/gip/gipklein.jpg (http://www.flashingback.be/gip/gipgroot.jpg)
Met logo:
http://www.flashingback.be/gip/giplogoklein.jpg (http://www.flashingback.be/gip/giplogogroot.jpg)
Ik ben nog niet heelemaal te vreden met de versie met logo ik denk dat ik nog wat aanpassingkjes ga doen aan men logo.
moisarina
%Europe/Berlin %508 %2006, 12:12
ik vind de vectortekening wel erg mooi!
maar voor een tas voor een kledingzaak, daar heb ik mijn twijfels over.
wat is de echte foto?
en laat die tweede eens zien
Ea.Z
%Europe/Berlin %548 %2006, 13:09
Ziet der al goed uit.
Kvind het 'Butterfly' logo best leuk gedaan!
Zelf ontworpen, of was dat gegeven?
Heel leuk patroontje in de achtergrond ook.
Jaja, ziet der hele goed uit.
Ben benieuwd naar de tweede! :)
mech7
%Europe/Berlin %577 %2006, 13:51
Ik vind de achtergrond erg mooi.. de huid heb ik nog beetje twijfels het lijkt een beetje te random, alsof er een trace bitmap op is gedaan.
zuyp
%Europe/Berlin %639 %2006, 15:20
Ik zou de ontwerpen onverandert laten en degene met logo kiezen. Dit is weer een prototype van een kruiskriebel ontwerp!
Erg mooi!
Mitch
%Europe/Berlin %639 %2006, 15:20
Cool hoor :) vind de B alleen wat wegvallen. Waarschijnlijk door de plaatsing.
En hoewel het niet traced is vind ik het wel wat traced overkomen, het shirtje is veel strakker en vind ik erg goed.
zuyp
%Europe/Berlin %643 %2006, 15:26
Ik vind de B door het gebruik van DS juist goed uitkomen...
Harmke
%Europe/Berlin %660 %2006, 15:50
Het eerste wat in mij opkwam was:
Ik zie geen tas!
Ik zou graag willen zien hoe de afbeelding op een tas zou staan :).
Bij een draagtas is het meestal gebruikelijk dat de naam/merk er op staat.
Ik zou dus sowieso voor de versie met logo gaan.
De afbeeldig is very nice :)
Maar om te oordelen of het ook daadwerkelijk bij het merk/de winkel past,
is misschien wat meer achtergrond informatie over je opdracht nodig.
Verder vraag ik me af of het patroon dat je nu op de achtergrond hebt, wel zichtbaar is op een draagtas...
Volgens mij valt dat haast weg als je t vanaf een afstand bekijkt (want iemand met een draagtas zie je ook vaak op een afstandje lopen).
Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar denk er over na :).
Laatste opmerking ;):
De vrouw zou ik wat verder naar links plaatsen.
Waarom?: Ze lijkt nu zo breed [:o)]
Ik heb je afbeelding even bijgesneden om t te verduidelijken
http://img220.imageshack.us/img220/69/untitled1ir0.jpg
Doordat je nu niet ziet waar haar lichaam ophoudt, zie je ook niet hoe smal of breed ze is.
Zoals jij haar nu geplaatst hebt, zal haar heup waarschijnijk precies op het randje ophouden,
maar dat zien we nu niet, dus t kan zijn dat ze nog veel breder is...
En dat past natuurlijk niet in het modebeeld van tegenwoordig :)
Succes ermee en natuurlijk zou ik ook graag je 2e afbeelding willen zien!
Flashingback
%Europe/Berlin %680 %2006, 16:20
Hoi,
Alvast bedankt voor de commentaren hier ben ik wat mee.
De 2de afbeelding gaan jullie nog eventjes op moeten wachten aangezien ik maandag en dinsdag geen school heb en niet aan men bestanden kan van school.
Nu eventjes nog wat verduidelijking van de opdracht en van wat ik hier nu getoond heb. De opdracht opzich was aan ons ook nogal vaag voorgesteld. Het is gewoon de bedoeling voor een fictief kledingszaakje een een draagtas te ontwerpen. Over de vorm van de draagtas mogen we zelf niet overbeslissen en die heb ik zelf ook nog niet mogen ontvangen het enige wat ik weet is dat het een papierendraagtas zal zijn.
De afbeeldingen die ik hier nu heb gepost zijn dus eigenlijk hoofdzakelijk om een bepaalde stijl te zoeken.
Nu ik zelf even afstand heb genomen van deze opdracht zie ik zelf ook dat het er nogal getraced uitziet volgens mij komt dit voornamenlijk door de arm waarschijnlijk ga ik deze gewoon is opnieuw tekenen.
Ik heb nu ook eens een A3 printje gemaakt om te kunnen zien of dat alles wel duidelijk is van een afstand en dat ziet er allemaal wel goed uit. Het patroon valt natuurlijk wel wat weg als je er een aantal meter van staat maar opzich is dit geen probleem. Het is voornamenlijk het model en het logo dat je moet kunnen zien.
@harmke: een heel erg goede tip, ik had er nog niet bijstil gestaan dat ze nogal breed uitviel doordat ik wel weet wat er buiten de marge valt.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.