PDA

Volledige versie bekijken : Clicktag in Banner nu geen link naar de URL?

mail@harriedenkers.nl
%Europe/Berlin %979 %2006, 23:30
Hallo geachte Scripters, ik heb een vraag.
Ik ben nog maar een beginner (57 jaar) maar vind Flash wel heel leuk. Ik heb wel de nodigew ervariung met het bouwen van websites (hobby). Ik maakte wel eens wat werkte maar dan met met Swish. Nu wil ik echter Flas leren.

Ik heb een banner gemaakt voor een kennis en van de adverteerder moest ik een DART Click tag in de banner invoeren via script en een onzichtbare button. Dat is mij gelukt na enig zoek werk op internet en in de literatuur. Nu heb ik echter 1 probleem dat ik ben mijn door linkklik naar de website van mijn kennis kwijt den.

on (release) {
getURL(clickTag, "_blank");
}

Hoe krijg ik een weer een klick actie waardoor de bezoeker naar de website van mijn kennis kan gaan en natuurlijk ook de clicktag blijft werken.

Mogelijk dat iemand van jullie mij kan helpen.
Alvast heel hartelijk bedankt voor de moeite en volverwachting klopt mijn 57jarig hart. :S

Harrie Denkers
Nieuw-Vennep

Folkert
%Europe/Berlin %031 %2006, 00:44
Beste Harrie,

Dit 37 jarig hart kan niet geheel volgen wat u exact wilt.
Naar ik meen te begrijpen wilt u na een klik niet van de website van uw kennis af ( veranderd in dat geval de 'target' van uw getURL actie).
Zo niet kunt u vertellen hoe de variabele 'clickTag' opgebouwt is ?

mail@harriedenkers.nl
%Europe/Berlin %430 %2006, 10:20
Hallo Folkert,