Volledige versie bekijken : images in elkaar laten overgaan
vivendi
%Europe/Berlin %859 %2006, 20:37
Hey, ik ben opzoek naar een programma dat twee plaatjes inelkaar kan laten overgaan. Misschien heb je het ook wel eens op tv gezien, dat je twee verschillende gezichten ziet die inelkaar overvloeien. Ik denk niet dat flash dat kan vandaar dat ik het hier vraag. Wat wel een vergelijking is met flash is als je bijvoorbeeld een vierkantje tekent en een aantal frames verder een circel, kan flash dat wel inelkaar laten overvloeien. Nu zoek ik alleen een programma die dit met plaatjes kan. Weet iemand misschien zo'n programma?
Emveedee
%Europe/Berlin %876 %2006, 21:02
www.fantamorph.com :)
Flashgirl
%Europe/Berlin %901 %2006, 21:38
http://www.debugmode.com/winmorph/
Gratis, en bovendien erg goed. Dit programma is zelfs gebruikt in een aantal films!
vivendi
%Europe/Berlin %902 %2006, 21:40
Cool, zal er eens naar kijken :)
w00
%Europe/Berlin %950 %2006, 22:49
Mja, ik vind die twee programma's niet echt super. Ik moest het laatst ook gebruiken om twee dezelfde cocktails in elkaar te laten gaan, de een zat alleen in een groter glas dan de ander. Voor de rest was het plaatje helemaal het zelfde.
Maar hij morphte niet echt van klein naar groot, het ene plaatje verdwijnt terwijl de andere langzaam te vooschijn komt. Dat vind ik niet echt morphen, dat is fade in/fade out, dat kan ook in flash. Of ik moet iets fout gedaan hebben...
Maarja, zolang jij er maar wat aan hebt :)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.