PDA

Volledige versie bekijken : Flash Templates Gezocht!

pablodimitri
%Europe/Berlin %030 %2005, 01:44
:D finished

noStyleDesign
%Europe/Berlin %487 %2005, 12:42
'moet het persee een flash-website zijn ?

josko
%Europe/Berlin %491 %2005, 12:47
ik heb geen templates, maar voeg joskodeboer_aka_jazz@hotmail.com toe, en
stuur me een bmp hoeje het wilt hebben....
gratis, forum en gastenboek kunnen

GAAF!
%Europe/Berlin %502 %2005, 13:04
Beste Pablo,

Zoals je ziet staat nu je topic in Werk aanbieden, echter voldoet deze nu niet aan de regels van dit forum. Ik wil je vragen om de regels nu even toe te passen.

Het zou namelijk leuker zijn én eveneens effectiever als je hier iemand zoekt om je website te laten maken. Template sites zijn er zat te vinden, maar daar ga ik je geen links van geven, er zijn zat mensen hier die je verder kunnen helpen (met een leuke vergoeding daarvoor uiteraard).

Succes!

josko
%Europe/Berlin %505 %2005, 13:08
ik doe het gratis, dan heb ik een voor beeld van afgewerkte projecten straks....
check me vorige mssg

sanderkrijnen
%Europe/Berlin %513 %2005, 13:20
Beste Pablo,
Zoals ik begrijp ben je toch echt op zoek naar iets specifieks. Mijn advies is dan ook om geen templates te gebruiken, maar een eigen uniek ontwerp te laten maken. Dit kost iets meer dan een template, maar biedt wel gegarandeerd resultaat. Op www.zoiezo.nl kun je terecht voor een indruk van mijn werk. Het lijkt mij een hartstikke leuke opdracht en past naar mijn idee helemaal in mijn straatje. Ben zelf daarnaast een stevige hip-hop fanaat, dus qua style weet ik precies wat je bedoelt.

Met vriendelijke groet,
Sander Krijnen
ZOIEZO grafisch ontwerp

pablodimitri
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:20
Allemaal bedankt voor jullie hulp, maar ik heb al m'n website gevondenn dus deze kan opslot...

En sorry GAAF! dat het niet aan de regels voldeed

ciao