Freaky_KiLLer
%Europe/Berlin %707 %2005, 17:58
Heey nog een noobvraagje over actionscripting. Ik probeer een intro voor een site te maken en op het einde verschijnen er drie buttons: replay, enter site en copyright.
Die replay heb ik aan de praat gekregen maar hoe doe ik die enter site? (dus als je erop klikt ga je naar de site en gaat de flash movie weg).
Het logiste leek mij dit:
on(release) {
getURL(www.hackersfuture.tk);
}
maar dan krijg ik deze error:
**Error** Scene=Scene 1, layer=Button2, frame=518:Line 1: Mouse events are permitted only for button instances
on(release) {
Total ActionScript Errors: 1 Reported Errors: 1
Dus help deze noob aub en als je nog tijd te veel hebt leg ook even uit waarom die van mij niet werkt. (iets dat muis events alleen toegelaten zijn voor buttons?!?)
Die replay heb ik aan de praat gekregen maar hoe doe ik die enter site? (dus als je erop klikt ga je naar de site en gaat de flash movie weg).
Het logiste leek mij dit:
on(release) {
getURL(www.hackersfuture.tk);
}
maar dan krijg ik deze error:
**Error** Scene=Scene 1, layer=Button2, frame=518:Line 1: Mouse events are permitted only for button instances
on(release) {
Total ActionScript Errors: 1 Reported Errors: 1
Dus help deze noob aub en als je nog tijd te veel hebt leg ook even uit waarom die van mij niet werkt. (iets dat muis events alleen toegelaten zijn voor buttons?!?)